|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?
Hahaha! Jeg er innom marsvinnytt rett som det er. Må jo følge med hvodan det står til med svina til den gamle røya. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
|
|
|
|
#3 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg elsker katter! Har to herlige pusekatter selv, mor og sønn. Hadde ikke hatt noe i mot å ha en til.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg er glad katter, men det er ganske mange katteeiere jeg ikke er så begeistret for. Vi haddde nok hatt katt om det ikke var for at gubben ikke ønsker å huse dyr som er til sjenanse for naboene.
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvem liker katter her?Jeg elsker katter (og hunder og nesten alle slags dyr egentlig) og har en katt som snart er 13 år. Hun er definitivt sjefen i huset og det er ganske morsomt å se hvor overlegen hun er overfor bikkja som er veldig mye større enn henne.
|
|
|
#7 |
|
Getting in tune
Sv: Hvem liker katter her?Jeg er veldig glad i katter!
|
|
|
#8 |
|
Etylbarbital
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker ikke katter. Det betyr ikke at jeg misliker dem eller noensinne har hatt hatt noen ulemper med dem (bortsett fra da jeg leide en sokkelleilighet på 90-tallet hvor jeg tror en katt tisset på dørmatten min, men det kunne jo ha vært utleieren for alt jeg vet). De er pene, men det er også alt.
|
|
|
#10 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Like katter? Vi er jo fosterhjem for katter (på andre året). Kattene må holdes inne, og dermed kan vi ikke få besøk av folk som er allergiske. Det synes jeg er kjedelig. Vi har sommerferie fra rundt 1. mai til ut i august, så vi får pleie sosialiseringen med disse vennene da. Denne sesongen har vi hjulpet 11 katter til å finne nye hjem (vi har vært ekstra heldige og hatt 3 sett med mødre og barn). Forrige sesong hjalp vi rundt 15 stk. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tøff
|
Sv: Hvem liker katter her?Det er med katter som det er med mennesker; jeg misliker ikke alle, men jeg liker heller ikke alle.
|
|
|
#12 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er sant. Jeg har hatt mange katter og hver med sin egen personlighet. Noen av kattene hadde jeg bedre kjemi med enn andre. Jeg har stort sett bare hatt vanlige huskatter, men hadde en perser en gang og hjelp for en sær katt. Den likte ikke meg og hatet de andre kattene jeg hadde. Men den elsket broren min, så jeg gav den til ham
|
|
|
#13 |
|
bestemamma
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: örebro,sweden
![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg skrev akkurat nå et langt innlegg om min katt"Röyvinn"!Og så ble bare alt borte som svint!!!Ble veldig lei meg!Hva kan ha hent?Jeg skrev rader opp og rader ned,og var veldig stolt av mitt arbeide!Er det noen som vet hvordan jeg skal oppföre meg for å få mitt "Masterwork"tilbake? Sist redigert av kofferikke : 23-04-09 kl 14:45. Årsak: ble ikke noe av |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hvem liker katter her?Jeg er veldig glad i katter. Er glad i de fleste dyr. Har hatt både katter og hunder i oppveksten. Akkurat nå har jeg ingen dyr, men har lyst på katt igjen snart.
|
|
|
#15 |
|
Borte
|
Hvis du brukte veldig lang tid på å skrive innlegget så kan det ha skjedd at du ble logget ut i mellomtiden. Det lønner seg å ta kopi av lange innlegg før man poster dem. Særlig når jeg har skrevet svar i hurtigsvarfeltet nederst på siden opplever jeg at de blir borte hvis jeg har blitt logget ut i mellomtiden.
|
|
|
#16 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg har hatt katt siden jeg var 7. Har to katter nå.
|
|
|
#17 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter, og har katt selv. En sterilisert en. Noe jeg synes er viktig, og katteeiers ansvar. Nå er jo som oftest ikke hunnkatter et problem for andre folk med mindre de driter i hager og sandkasser, men om de har løpetid og tiltrekker nattehylende, pissende monser er det i aller høyeste grad katteeiers "feil".
|
|
|
#18 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Er også veldig glad i katter. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Og ikke minst hvor mye bedre det er for monsen.
|
|
|
|
#20 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
|
|