|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?
Bengalen min ville elsket det, prøvde meg med vannflaske/spruteflaske et par ganger da hun var mindre, men det var mot sin hensikt. Hun elsker vann og tar seg gjerne en tur i dusjen eller under springen.
|
|
|
#2 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hvem liker katter her?Tja... Jeg liker egentlig katter, men har ikke alltid sansen for katteeiere...
|
|
|
#3 |
|
saftig
|
Det var vel ikke så mange som sa de ikke likte katter, men mange som sa de ikke likte det naboenes katt påførte dem av ulemper.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
Er bengalen også glad i vann?! SÅ gøy! Jeg hadde en tyrkisk angora, hun pleide å vippe vannskålen å trampe rundt i vannet, og hoppet opp i badekaret til oss.! Drakk av en rennende spring om hun skulle drikke..! De er utroolig morsomme..! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter. Har to, gamlemor på 13 år og sønnen hennes på 9 år.
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg har denne her. Sist redigert av Slettet bruker : 11-10-12 kl 08:51. |
|
|
|
#9 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter og synes de er veldig søte, men tåler dem dessverre ikke. Derfor opplever jeg nabolagets katter som ganske plagsomme, det hjelper liksom lite at de er skjønne og fine når jeg blir dårlig av nærværet deres.
|
|
|
#10 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter, men mannen kan styre sin begeistring.
|
|
|
#11 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker alle slags dyr. Har fem katter, og to marsvin. Jeg ønsker meg noe fryktelig en hund, en Golden Retriver. Ja, jeg ønsker meg et par rotter også. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg har 2 katter, men kunne godt hatt i hvert fall en til, men mannen har satt foten ned. Er allergisk mot katter (ikke kjempeille), men tåler mine egne ganske bra. Bor på gård så jeg tviler på at kattene gidder å traske til naboene for å gjøre fra seg hos de, eller jeg vet at de stort sett holder seg på eiendommen.
|
|
|
|
#13 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Pusen er en viktig del av familien!
|
|
|
#14 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg er kjempeglad i katter, og har en hannkatt på ca 6 år.
|
|
|
#15 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Stemmer ikke helt her. Min hankatt går i hagen til den katteløse naboen, mens katten til den andre naboen går i hagen vår. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
weird
Sv: Hvem liker katter her?jane har blitt kattedame på sine eldre dager. *konkluderer*
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Kattedame høres så snålt ut, kall meg heller kætvomæn. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
weird
Nå MÅ du jo bare blogge. *digger marsvinnytt*
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker faktisk katter, hvis jeg selv får bestemme hvor og når jeg skal ha kontakt med dem. Liker ikke "påtvungne" katter. |
|
|
|
![]() |
|
|