|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Her i huset bor det tre katter og vi tar godt vare på dem.
|
|
|
#2 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter, og hadde katt selv da jeg var barn. Når det er sagt så vil jeg ikke ha katt nå. Det er mye ansvar å ha et dyr, og det føler jeg ikke vi har tid til med to små barn og full jobb. Vi bor i borettslag hvor det ikke er tillatt med dyr (det finnes noen innekatter) og det er jeg også glad for. Vi plages en del med kattemøkk på lekeplassen til ungene, men det kommer man vel ikke utenom.
|
|
|
#3 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hvem liker katter her?Jeg elsker katter.
|
|
|
|
#5 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Sukk |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hvem liker katter her?Jeg elsker katter. Jeg hadde katt som barn, en fantastisk sosial og intelligent hannkatt, av rasen huskatt
|
|
|
#7 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hvem liker katter her?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?
Ser bare fordeler med å ha kasse til katten innendørs jeg. Man kan lettere følge med kattens helse (oppdage om katten har løs avføring, blod i avføringen, blod i urinen osv), samt at jo flere ganger katten gjør i fra seg innendørs jo mindre er sjangsen for at den gjør i fra seg på plasser som er til sjenanse for andre. Sist redigert av Luvi : 26-04-09 kl 11:26. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?LilleVille: Katteperler ( Litterpearls ) er jo helt ypperlig. Ikke sand men små siliconperler som suger opp og fjerner lukt. Vi har vel nesten ikke brukt annet. Varer i ca en mnd til en katt.
|
|
|
#11 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker da katter, har hatt katt selv, men jeg var ikke like glad i sted da jeg skulle luke i ene bedet og det luktet kattebæsj lang lei. Store kladasser...blir ei salig stank når sola står på. Har 6-7 katter i nærmeste nabohusene, og de bæsjer ikke i egen hage, det gjorde iallefall ikke de vi hadde. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg har prøvd litter-pearls til kattene nå et par uker og er fornøyd med lite lukt og at det blir lite gris utover gulvet i forhold til sand. Dessverre er jo prisen hysterisk høy for oss med to katter.
|
|
|
#13 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker noen katter. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg kjenner tre katter jeg virkelig liker, nei jeg elsker dem. Synes katter er sære dyr, dessuten er jeg meget allergisk så jeg tar til takke med Boff jeg. |
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter og har hatt to stk. Ønsker meg katt, men mannen vil ikke ha. (Han vil ikke ha noe dyr) |
|
|
|
|
|
#16 |
|
weird
Sv: Hvem liker katter her?Det er forresten en katt her i huset hvor vi bor nå. Den går overraskende godt sammen med hunden. Det vil si; hunden vår er redd for katta, som er gammel og sær og freser så fort hunden nærmer seg. Den katten er forøvrig for gammel og skral til å kunne plage så veldig mange andre i nabolaget.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hvem liker katter her?Vi har en kastrert hannkatt og ei sterilisert hunnkatt, de har dokasse inne og kommer inn for å gå på do. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nattrangler
Sv: Hvem liker katter her?Elsker katter og har 4 katter, en bengal og 3 maine coon, hadde tenkt å ha de som innekatter ( er nesten ferdig med en kattegård ute her). Men de går nå ut og inn som de vil nå, de stortrives ute, og de er ikke langt unna, kommer da jeg tar opp døra og roper på dem. Så jeg vet ikke om kattegården kommer til å bli brukt.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg elsker katter. Har en katt selv og det er vel egentlig det eneste husdyret jeg kunne tenkt meg. Vi bor ute på landet, med 2 naboer. Begge disse har også katter (i flertall). Ingen av oss har opplevd noen problemer med tiss og bæsj så de gjør nok fra seg i skogen.
|
|
|
#20 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter. Har to selv.To jentekatter. Har også to hunder.
Angelique Sist redigert av Angelique : 20-05-09 kl 23:32. |
|
|
|
![]() |
|
|