Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bemerker du andres uvaner?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-09, 10:19   #21
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.940
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bemerker du andres uvaner?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Nei til det meste. Jeg har sagt fra til kjæresten om to ting: Når han har avbrutt meg om igjen og om igjen (han er veldig engasjert og veldig skravlete etter to glass vin. ) og når han har kjørt såpass aggressivt/rykkete at jeg har syntes det har vært ubehagelig (det har muligens skjedd to ganger

Noe likedan i vårt hjem, utenom at min samboer kan bli litt ivrig og avbryte, bortsett fra at han ikke trenger vin for å bli det da

Likedan med rykkete kjøring, jeg jobbet sammen med han og merket da allerede da, og da vi nylig i forholdet skulle kjøre bil i ca 10 timer fortalte jeg han at jeg trodde han var den verste sjåføren jeg hadde vært borti (sa det på en grei måte da

Han har heldigvis blitt en veldig god sjåfør, (kanskje pga mine råd?) og er nå en kjempeflink bussjåfør

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 10:24   #22
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bemerker du andres uvaner?

Ja, jeg kan si ifra. Til de fleste hvis det passer sånn, men det må ikke bli pinnelig for vedkommende.
Men det er nok mannen jeg kanskje er mest dirkete med.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 11:03   #23
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bemerker du andres uvaner?

Nei, det synes jeg er en uting. Jeg har mer enn nok med mine egen uvaner.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 13:33   #24
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.326
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bemerker du andres uvaner?

Jeg kommer på en ting jeg kan si fra om, av og til, og det er klikking og tapping og sånt. Som når folk sitter og klikke-klikke-klikker på en kulepenn i et møte, eller tapper hardt med fingrene på et armlene. Ikke til kunder, åpenbart, eller folk jeg ikke kjenner godt, men til kolleger eller venner. For det er liksom ikke en PINLIG uvane.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 13:40   #25
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.443
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bemerker du andres uvaner?

Jeg sier at jeg ikke skjønner hva de sier når mamma eller svigermor snakker med mye mat i munnen fordi jeg virkelig ikke forstår hva de sier av og til.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 13:42   #26
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.902
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bemerker du andres uvaner?

Nei!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 14:19   #27
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.765
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bemerker du andres uvaner?

Hvis uvanene plager meg sier jeg fra.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 20:23   #28
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.436
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bemerker du andres uvaner?

Det kommer veldig an på person og situasjon. Dersom det er noe som virkelig plager meg, og som jeg tror kan plage andre kan jeg forsøke å si fra på en mest mulig skånsom måte, forutsatt at det er noen jeg kjenner. Det er bedre å snakke til enn å snakke om tenker jeg da.

Helten har få virkelig irriterende uvaner, eller har jeg plukket dem vekk? :undre: Barna prøver jeg selvsagt å lære normale kjøreregler for skikk og bruk - det er jo en del av mitt ansvar.

Jeg kommer aldri til å si til svigerfar at han innimellom slafser når han spiser, eller snakker med mat i munnen. Men jeg har tatt meg i å være svært tydelig på dette mot storebror når vi er i det huset... Forøvrig tror jeg den kjære svigerfar har så tykk hud at han ikke tenker at det kan angå han.

Slafse og slurpelyder under spising synes jeg er virkelig uapetittelig.

Helten retter på enkelte av mine uvaner - men det er ikke sånn at jeg får høre det hver dag akkurat.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 11:08   #29
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.883
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bemerker du andres uvaner?

Jeg har ei venninne som er skikkelig fæl til å avbryte, så det har hendt at jeg har sagt fra til henne.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 11:18   #30
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bemerker du andres uvaner?

Nei, aldri.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 11:20   #31
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bemerker du andres uvaner?

Nei, det gjør jeg ikke, men for noen tanker som spinner rundt i hodet mitt når voksne mennesker slafser, smatter og kaster i seg maten!

De blir ikke veldig populære spisekamerater, nei.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no