Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Alt i ett renseprodukt/sminkefjerner

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-09, 19:49   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Utrop

Alt i ett renseprodukt/sminkefjerner

Jeg trenger ett alt i ett produkt som er bra.
Stakk innom parfymeriet og hun kom jo drassende med minimum 3 stk bare for å rense, toner(hva er det??) og sminkefjerner.

Finnes det ikke ett bra alt i ett produkt da? Jeg har vel normal/tørr hud.

Jeg er forferdelig dårlig på dette, og har dårlig samvittighet for huden min.

Dermalogica? Biotherm? Eller???

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 20:01   #2
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.493
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Alt i ett renseprodukt/sminkefjerner.

Jeg synes ikke at noen alt i ett produkter er like bra som aa bruke spesialprodukter, men det finnes noen tre-i-en produkter som altsaa baade renser, fjerner sminke og toner (toner er en rensevann som lukker porene og renser siste rester slik at huden er klar for krem). Man kan fjerne ikke-vannfast sminke med omtrent alle rensekremer, men dersom man har vannfast sminke, er det bare en saann oljebasert sminkefjerner som klarer det. Men toneren er verre aa inkludere i renseproduktet, synes jeg. For meg blir det liksom alltid et fettlag liggende etter rensekremen som jeg ikke riktig faar bort uten toner. Men; Jeg har fet hud, og hvis du har törr, er det kanskje et mindre problem. Jeg skal google etter det tre-i-en-produktet som jeg prövde.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 20:03   #3
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.493
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Alt i ett renseprodukt/sminkefjerner.

Her er et par produkter som "gjör alt". Fant ikke det jeg brukte den gangen, men alle har samme prinsippet, saa jeg vil si at det bare er aa pröve seg frem. Ingen i parfymerier eller andre vil si at de er like bra som aa kjöpe de tre produktene enkeltvis, men det er jo billigere aa pröve bare ett produkt, saa kanskje det funker for deg. http://images.google.de/images?sourc...-8&sa=N&tab=wi

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no