|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Jeg har for øvrig mye mer cellulitter enn den "feite" her, enda jeg har vært på Elixia i hele vinter.
![]() |
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Teit.
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?
Det er dersom du følger et opplegg med kombinert PT og kostholdsveiledning. Jeg synes selv det er på kanten. Et treningssenter skal være et treningssenter og ikke ha eget opplegg for kosthold/vekt/slanking, mener nå jeg.
![]() |
#4 |
Shake it out!
|
Njei? Jeg synes plakaten var dritteit, men jeg ser ikke noe galt i at treningssentre har oppplegg som kombinerer trening og kosthold. For de som ønsker det.
![]() |
#5 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Jeg er egentlig glad i Elixia, men slike ting gjør meg trist. Jeg kommer nok til å maile daglig leder, og han bruker å ta henvendelser fra kunder alvorlig. Han er vant til å høre fra meg, jeg er nemlig skikkelig nabokjerring som følger med om det foregår uregelmessigheter i barnepassen.
![]() |
#6 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Det var teit og gir i mine øyne inntrykk av at de er useriøse.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Dårlig reklame synes nå jeg!
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Jeg skulle ønske de hadde vært mer tro mot det de forsøkte i begynnelsen, men å være mindre kroppsfokusert enn SATS. Kanskje de bare bør bytte reklamebyrå?
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Det der var bare teit - og trist. |
![]() |
![]() |
#11 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Du kan gjerne sitere meg på at et treningssenter som bruker slike reklameplakater kommer jeg i hvert fall aldri til å gå inn på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Textrovert
|
![]() |
#13 |
maler
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Teit. Og det er mer en reklame for å droppe bikini enn for å trene på elixia.
![]() |
#14 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Jeg synes det er bra du sa fra.
![]() |
#15 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Jeg mener at de hadde mer "riktig" fokus før. Det er først det siste året at jeg har begynt å reagere så smått på plakatene og kampanjene deres.
![]() |
#16 |
Kidding, right?
|
De har samme plakat hos oss også, så det er vel en sentral greie og ikke noe som daglig leder for senteret egentlig kan styre. Men videreformidle kan han sikkert, og det gjør han kanskje og?
![]() |
![]() |
#17 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Smakløst, absolutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
nygift
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Teit, men når det er sagt...så bruker jeg badedrakt!
![]() |
|
|