Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-09, 22:16   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?

Jeg har for øvrig mye mer cellulitter enn den "feite" her, enda jeg har vært på Elixia i hele vinter. Det hadde jeg også da jeg veide 45 kilo.

Gammel 15-04-09, 22:20   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teit.

(Forresten, ang refusjon av pengene så har de hatt et "slank eller pengene tilbake"-opplegg, har de ikke?)

Gammel 15-04-09, 22:23   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

(Forresten, ang refusjon av pengene så har de hatt et "slank eller pengene tilbake"-opplegg, har de ikke?)

Det er dersom du følger et opplegg med kombinert PT og kostholdsveiledning. Jeg synes selv det er på kanten. Et treningssenter skal være et treningssenter og ikke ha eget opplegg for kosthold/vekt/slanking, mener nå jeg.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 02:26   #4
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det er dersom du følger et opplegg med kombinert PT og kostholdsveiledning. Jeg synes selv det er på kanten. Et treningssenter skal være et treningssenter og ikke ha eget opplegg for kosthold/vekt/slanking, mener nå jeg.

Njei? Jeg synes plakaten var dritteit, men jeg ser ikke noe galt i at treningssentre har oppplegg som kombinerer trening og kosthold. For de som ønsker det.

Her jeg trener i USA har de en haug med ulike opplegg - bootcamp (for de som vil komme i bedre form), trening for å gå ned i vekt - med og uten kostholdveiledning, osv, osv.

Men altså, den plakaten var teit, og ikke akkurat god reklame .

Gammel 15-04-09, 22:25   #5
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er egentlig glad i Elixia, men slike ting gjør meg trist. Jeg kommer nok til å maile daglig leder, og han bruker å ta henvendelser fra kunder alvorlig. Han er vant til å høre fra meg, jeg er nemlig skikkelig nabokjerring som følger med om det foregår uregelmessigheter i barnepassen.

Gammel 15-04-09, 22:30   #6
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var teit og gir i mine øyne inntrykk av at de er useriøse.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 22:30   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dårlig reklame synes nå jeg!

Gammel 15-04-09, 22:32   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også reklamen er dårlig, og bildet sammen med slagordet nederst, virker jo bare corny.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 22:35   #9
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle ønske de hadde vært mer tro mot det de forsøkte i begynnelsen, men å være mindre kroppsfokusert enn SATS. Kanskje de bare bør bytte reklamebyrå?

Jeg syns heller de burde fokusere på de andre godene ved å være i bedre form. At man får krefter til mer, for eksempel. Bilder av folk som er lette i steget på vei opp trappene, for eksempel. Smilende ansikter. Styrke, bevegelse, glede. Det må da være mer effektiv også?

Gammel 15-04-09, 22:42   #10
Left
Passiv

Standard

Det der var bare teit - og trist.

Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 22:47   #11
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan gjerne sitere meg på at et treningssenter som bruker slike reklameplakater kommer jeg i hvert fall aldri til å gå inn på.

Trening er noe man gjør for å komme i bedre form og for å ha det gøy. Jeg kunne også tenke meg å være slankere, men det er i så fall en bieffekt. Det er det andre som er viktig.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 22:49   #12
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

men det slår meg hvor mange det er som anser trening som en lidelse de må gjennom for å bli tynne.

Jeg har vært der, og følte at alt var meningsløst siden jeg aldri ble så veldig tynn. Når jeg ser tilbake, ser jeg at jeg i perioder har vært ganske godt trent, men jeg så ikke nytten av det. Jeg så bare på vekta, og at den ikke gikk noe ned.

Jeg sliter med treningsangst for tiden, og har store problemer med å se noe som helst glede i å trene verken for helsa, velværet eller utseendes skyld. Så jeg jobber hele tiden med meg selv, prøver å sette meg realistiske mål, prøver å ikke presse meg for mye, og leter etter elementer av glede i treningen. Da er det jaggu ikke mye moro å bli møtt av slikt "Bikinis don't lie"-vås.

Gammel 15-04-09, 22:53   #13
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teit. Og det er mer en reklame for å droppe bikini enn for å trene på elixia.

Gammel 15-04-09, 22:54   #14
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er bra du sa fra. Den reklamen var ikke bra.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 22:42   #15
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg mener at de hadde mer "riktig" fokus før. Det er først det siste året at jeg har begynt å reagere så smått på plakatene og kampanjene deres.

Jeg har nå sendt mail til daglig leder på senteret mitt. Er spent på om jeg får svar, og hva svaret ev. vil bli.

Gammel 16-04-09, 00:43   #16
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har nå sendt mail til daglig leder på senteret mitt. Er spent på om jeg får svar, og hva svaret ev. vil bli.

De har samme plakat hos oss også, så det er vel en sentral greie og ikke noe som daglig leder for senteret egentlig kan styre. Men videreformidle kan han sikkert, og det gjør han kanskje og?

Jeg må innrømme at jeg ikke tenkte stort da jeg så den idag, annet enn en flyktig "jeg driter nå i bikinstyret i år"-tanke.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 08:03   #17
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Smakløst, absolutt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 00:23   #18
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Teit, men når det er sagt...så bruker jeg badedrakt!

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 22:55   #19
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Teit og useriøst.

Gammel 15-04-09, 23:54   #20
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smakløst.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:48.