Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan ligger dere an med juleforberedelsene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-06, 21:42   #61
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hvordan ligger dere an med juleforberedelsene?

Huset er pyntet, men mangler juletre. Kjøper juletre rundt 20. des og
pynter det 22. des. Har igjen julegaver til ungene og sambo. Skal også
bake julemenner med guttene. Huset er vasket og klart. Julekortene ble
sendt i dag, resten skal jeg kjøre rund til venner og familie.
Det gjenstår å handle inn all maten, brusen og juleblader før 23. desember.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 21:51   #62
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Forbredelser?

Vi skal riktignok være hjemme i jula, men jeg har hverken bakt eller kjøpt ribbe.

Jeg har funnet fram litt julestæsj, det er alt.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 21:56   #63
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Snipa, Snipa. Har vi kjent hverandre lenge, og så kjenner du meg dårlig?

Her blir kaaaanskje den ene kjøkkenveggen vasket. Den er nemlig full av barnegrøt...

Gammel 11-12-06, 22:02   #64
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Her blir kaaaanskje den ene kjøkkenveggen vasket. Den er nemlig full av barnegrøt...

Kan du ikke bare blande litt rød konditorfarge i grøten nå fram mot jul? Da blir det så "dekkorrativt" på veggen din ...:humrer:

Gammel 11-12-06, 22:23   #65
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En mannlig kollega av meg slo i dag fast at han hadde outsourcet juleforberedelsene - til kona Det tror jeg jammen mannen min også har gjort.... Vel - litt unnskyldt er han - desember er eksamenstid og det ligger 40 eksamensbesvarelser på bordet her

Jeg er veldig julete av meg så jeg trives veldig godt med juleforberedelser - forberedelsene er like viktige som selve jula

Huset er julevasket (rundvasker til jul - om våren vil jeg bruke tid ute istedet for å være inne og vaske) så det gjenstår bare en vanlig helgevask den 22.

Jeg har bakt pepperkaker, peanøttkaker, havremakroner, brune pinner, kransekake, suksessterte og rundstykker. Til helga skal jeg bake lefser sammen med svigermor samt risboller. Mannen ble sendt på Obs med lang handleliste i går ettermiddag så mye av julematen er på plass. Må selvfølgelig suplere med ferskvarer når jula nærmere seg, men kaoset på Obs de siste dagene før jul orker jeg ikke

Alle julegaver er innkjøpt og innpakket - dvs gaven til svigerfar mangler men den kjøper jeg på jobben min. Julekortene er påbegynt

Det som gjenstår er div skole/barnehageavslutninger, lefsebaking, innkjøp av juletre samt helgevask og pynting. Jeg pynter nok litt på kvelden den 22. når ungene er i seng sånn at det bare er juletreet som gjenstår på lillejulaften. Mine foreldre kommer på besøk lillejulaften og skal være her t.o.m 2. juledag. Gleder meg til å ønske de velkommen til julepyntet hus og nissegrøt på lillejulaften

Gammel 11-12-06, 22:23   #66
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Skal vi se...

Julegaver-ferdig
Julekort-sendt
Sølvtøy-pusset
Flyttet 1 nov,pusset opp så det er julerent
Julekassen fra Trondheim har kommet, så vanvittig mye flott
Juletrelys er på treet ute
Alt av kjøttmat,og endel annet er kjøpt inn

Har igjen
Få de bestilte kakene i hus
Bake sandnøtter og kokosmakroner
Hogge juletre
Kjøpe melk,fløte og lite holdbare ting
Drikke,Aquevit,brus og juleøl
Glemte stryking av de hersens damask dukene som min mor vanligvis ruller for meg
Nå holder hun på å pusse opp en leilighet og rekker det ikke før jul

Sist redigert av Angelique : 12-12-06 kl 12:47.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 22:59   #67
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Og det er liksom påkrevd for oss andre?

Tanken på at vår kjære Skilpadda skulle mene at rundvask til jul var påkrevd er mer en fjern!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 23:00   #68
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Tanken på at vår kjære Skilpadda skulle mene at rundvask til jul var påkrevd er mer en fjern!

Å, jeg vet ikke. Jeg kan sikkert finne på å vaske både rundt sofaen og rundt spisebordet, hvis jeg får ånden over meg.

Gammel 11-12-06, 23:04   #69
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, jeg vet ikke. Jeg kan sikkert finne på å vaske både rundt sofaen og rundt spisebordet, hvis jeg får ånden over meg.

Flinke damen!
Skulle denne ånden bli velig ivrig må du gjerne komme over hit og vaske rundt vår sofa også! :generøs:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 23:04   #70
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Ånden som går!

Den går i alle fall rett forbi hos meg.

Gammel 12-12-06, 00:37   #71
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har skuret badet, intet mindre. Det var sterkt nødvendig og på høy tid, men to uker før jul går det rett inn på listen over "ting jeg har gjort til jul". :glorie:

Teomannen har masse ferie til gode og begynner juleferien sin uke før jul i år. Han planlegger å vaske kjøkkenet og stua den uka. I tillegg skal vi prøve å toppe fjorårets pepperkakehus.

De fleste julegavene er innkjøpt, og jeg har nesten bestemt meg for hvilket bilde jeg skal bruke til julekortet.

Jeg har bakt én sort kaker og skal bake én sort til på fredag. Dessuten har jeg fått en kakeboks av mamma, og svigermor skal sende en kasse med julemat. Joda, "jeg" er ganske bra i rute.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 11:32   #72
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Med jevne mellomrom får jeg klarsyn av at jeg er visst en sånn voksen.
Dere vet den følelsen noen snakker om dama, peker og nei - det står ingen damer bak deg (evt mannen da - men har ikke sett noen menn inne på denne tråden...).

Ok, til poenget:

I dag så jeg på sjokoladekalenderen (som jeg har sneket meg til å ha på jobb (beslaglagt fra toåringen ) og konstaterte at jeg for første gang i livet syntes det var skremmende og ikke befriende at vi er halveis i desember til julaften.

Hva kan vi kalle sånne "voksenopplevelser"?

Og ja, dette bryter totalt med snikinga mi inne på modne.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 19:56   #73
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Skal vi se....

Julegavene er ferdig innkjøpt.
Julekort er ferdig skrevet, mangler bare noen adresser, så skal de postes.
Kjøpt litt juletrepynt, da vi skal ha juletre for første gang i år.
Treet har jeg overlatt til mannen å skaffe, blir spennende å se lille julaften, hva han dukker opp med.
Jeg har stekt noen kransekakestenger, da jeg plutselig fikk 3 pakker med kransekakemasse. De ble ikke gode...
Ellers baker jeg ikke. Vi er bedt bort på pepperkakebaking neste helg, blir vel en liten boks der. Mannen får kransekake av ei gammel tante.
Vi er bedt bort til middag både julaften, 1 og 2 dag, så jeg kjøper vel en kalkunfilet til å slenge i ovnen på 3 dag, så spiser vi kald kalkun på 4. Da er det vel snart nyttår, og vi er bedt bort igjen.
Pynting skjer på lillejulaftens kvelden.

Jeg har visst veldig, veldig enkle juleforberedelser

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 20:14   #74
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*opptelling*
Gaver, mangler 2-3 stk.
Julekort, bestilt !
Julepynt, har stått i eske på kjøkkenet siden 1 desember ...

Med en gubbe som ligger langflat med mulig prolaps, og elveblest oppå det hele, og en Ru med seneirritasjon i en armen, så går det helt på halv åtte her.

Akkurat nå er jeg glad for at vi ikke skal ha julaften hjemme.

Gammel 12-12-06, 21:11   #75
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Med
Hva kan vi kalle sånne "voksenopplevelser"?

Som julekvelden på kjærringa.

Har 4 presanger igjen.
Julegardinene er kommet opp.
Ribba er delegert til gubben.
Utelysene er kjøpt, men vi vente til stormen som er meldt i natt er over med å få dem opp.
Marsipan må lages!!

Ellers kan jeg ikke huske mere.

Gammel 12-12-06, 21:57   #76
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det eneste jeg er ferdig med til jul er julegavene.
Eller det gjenstår å printe ut bildene til en kalender, men bildene ligger i allefall klare på den amdre pc'n (må gjøre noen forandringer bare)
Noen julegaver er ellerede levert (svigermor bor i Arvika og eneste helgen det passet å dra, var den som var) Gjenstår å pakke inn ca halparten av gavene.

Julekortene ligger også klar for utprinting på denandre pc'n.
Mistenker at de blir liggende der til en gang i uken før jul. Jeg er alltid sent ute med julekortene, men det er jo koselig med julekort i romjula også........

Det er ikke noe nedvasking av huset til jul, litt grundg helgevask bare.
Hadde ånden over meg i fjor og tok stuetaket og murveggen ved ovnen. Frister ikke til gjentakelse. (taket ble skjoldete)

Har bakt pepperkaker med ungene og fått krumkaker av mamma'n min.
(og for andre gang kjøpt inn kefir og h-melk til tykklefse, første h-melka ble sur...) Tror også jeg nå har alt til risboller. De andre kakesortene jeg hadde intensjoner om å bake har blitt askrevet.

Har fått opp adventsstjerner på kjøkkenet, det samme med kjøkkengardiner og en voksduk med samme mønster på kjøkkenet. Da ble også kjøkkenvinduene vasket.
Adventsstaken jeg handlet inn i år, ligger i posen enda, smmen med lysene. Skal klare å få den opp før jul har jeg tenkt til.
Annen julepynt er det heller dårlig med, men den er lokalisert i kjellerstua.
satser på å pynte siste uka før jul, må bre rydde huset først.
Stua skal få nye gardiner. Eller nyvaska kappe og et par siegardiner som liger et eller annet sted nede (forhåpentligvis på vaskerommet)
Da blir stuevinduene vasket også.

Men sånn generelt er jeg vel omtrent kommet like langt som jeg pleier til jul.
Vi skal være hjemme julaften og er gjerne leeenge oppe lille julaften...........
(da er det siste krampetrekning, og veldig mye å gjøre)

Gammel 12-12-06, 23:58   #77
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De fleste julegaver er i boks, men ikke pakket inn -
julegardinene er strøket, men ikke hengt opp...

Ellers ser det ut som det gjør resten av året i heimen... og sånn er det med den saken.

Gammel 13-12-06, 08:28   #78
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja.
Jeg er hjemme fra jobb med snørr og øreverk, og litt vondt overalt :syk:
Og til overmål kom lille E ned trappen med vondt i halsen i morges = spysjuk!!
Far har reist på jobb og kommer ikke hjem før natten

Pepperkakebakingen er utsatt for tredje gang, men jeg håper at morfar holder ord og tar seg tid til baking med ungene når han kommer hjem til helgen.

Det er håp for julekortene - klarte å pirke ut det armbåndet som en eller annen har prøvd å kjøre gjennom skriveren - som ikke virket når jeg startet opp i god tid for 14 dager siden

Julegavene er sånn noenlunde under kontroll, jeg må vel kanskje ha noen rammer, siden de nærmeste skal få flotte barnehagebilder. De gavene som alltid er igjen, er igjen i år også, til tantebarna og M.

Skal pynte litt mer denne uka, skal ha jobben på julebord på lørdag - vi blir elleve, og da må jo julehuset være sånn noenlunde.

Kjøkkeninnredningen fikk en alvorlig vask før helgen, og eller blir det vask rundt sofaen. Må bakom den ene - men bare fordi vi flytter litt rundt på møblene når vi blir mange mennesker (kjekt med ordentlig sitteplass til alle gjester).

Men skjemaet ryker om alle skal legge seg ned med spysjuke denne uka. Far er på jobb og da blir det litt mye på en stakkar som er syk ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 10:29   #79
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tror vi ligger nokså godt an:

Vi mangler en julegave (men vet hva vi skal kjøpe).
Har laget pepperkaker, chocolate chip cookies og en type maryland cookies. Skal lage vepsebol, delfiakake og muligens kransekakestenger.
Har skrevet en del julekort, får ta resten i ettermiddag.
Så må julegavene pakkes inn.
Juletre må kjøpes (det gjør vi torsdag for da har det lokale fotballaget salg, samt kafe med gløgg osv).
Juletreet skal pyntes, det gjør vi lille julaften.
Adventspynten er fremme, resten av julepynten får jeg ta frem i begynnelsen av neste uke.
Rydde og re opp senger på gjesteværelsene i kjelleren og på loftet gjenstår(vi får overnattingsbesøk).
Handle matvarer. Regner med at jeg sender mannen ut i morgen kveld etter det meste, så får vi ta "ferskvarer" og melk i slutten av neste uke.
Og selve julevasken tar jeg neste torsdag/fredag når jeg har fri.

Til helgen blir det julebesøk til svigers på Stord (om ikke været blir altfor ille), og så har vi igjen en juletrefest i barnehagen på mandag.

Så det skal nok bli jul i år også.

Gammel 19-12-06, 09:59   #80
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Tja, alle julegavene er i boks - bortsett fra tinkeliten. Kanskje han får akebrett, kanskje han får noe han trenger i romjula. Det blir sikkert nok på julaften uansett.

Vi vasket og ryddet godt før gløggbesøk i helga, stua er presentabel og klesvasken under kontroll. Julematen er det heldigvis noen andre som ordner med.

I dag skal jeg gjøre bilen juleklar for bilturen til svigers. Kjøpe ny frontlyspære, spylervæske og kanskje slappe av med avis i bilvaskemaskina.

Julekortene ble bestilt på søndag, så kanskje de kommer ut før nyttår. Avanserte kjapt fra nesten hjemmelaget til ferdig med skrift fra eurofoto. Jaja, prøver igjen neste år. Jeg har enda noen år på meg før jeg betrakter meg selv som et skikkelig kjærringemne.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.