Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Dekking av utgifter for å komme seg til spesialist

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-09, 19:29   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.812
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Dekking av utgifter for å komme seg til spesialist

Minstemor skal i morgen til hudspesialist pga molusker med hissig infeksjon av stafylokokker. Denne spesialisten jobber på sykehus i naboby. Vi må ta ferge, og deretter kjøre en times tid. begynte å tenke på at dette kanskje er en tur det offentlige dekker? bør jeg ta vare på fergebillett for eks?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 19:31   #2
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: dekking av utgifter for å komme seg til spesialist

Det er godt mulig dere får dekket en del av utgiftene mot en egenandel. Jeg ville tatt vare på alle kvitteringer og spurt på sykehuset om dere har krav på refusjon.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 19:32   #3
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.189
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: dekking av utgifter for å komme seg til spesialist

Ta vare på alle billetter og send de inn.
Vet mamma får dekker reiseutgifter da hun skal på sykehuset i en annen kimmune enn den hun bor i.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 19:35   #4
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.624
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: dekking av utgifter for å komme seg til spesialist

Få en bekreftelse på timen på sykehuset. Lever fergebilleter og kvittering på parkering til NAV. Du får tilbake for km og alle utlegg.

Vi gjør det hver gang.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 19:36   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.812
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: dekking av utgifter for å komme seg til spesialist

okri, takk alle sammen!

Da bør jeg nok ikke bruke fergekortet mitt i morgen, men heller betale for vanlig billett.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 19:37   #6
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: dekking av utgifter for å komme seg til spesialist

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Få en bekreftelse på timen på sykehuset. Lever fergebilleter og kvittering på parkering til NAV. Du får tilbake for km og alle utlegg.

Vi gjør det hver gang.

Det gjør vi også hver gang. For barn under 12 år er det heller ikke egenandel.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 19:38   #7
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.762
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: dekking av utgifter for å komme seg til spesialist

Det er NAV du skal henvende deg til ja, som det er sagt lenger oppe her.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 19:42   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: dekking av utgifter for å komme seg til spesialist

Jeg fikk dekket km sats etter statens satser samt parkering etc alle gangene jeg har vært hos spesialist.
Jeg ante ikke at man fikk det, men NAV opplyste om det da jeg hadde nådd grensen for frikort.Da hadde jeg kvitteringer for egenandel hos spesialister et stykke unna.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 20:00   #9
Ying
Kor e alle helter hen?
 
Ying sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Innlegg: 1.147
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: dekking av utgifter for å komme seg til spesialist

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

okri, takk alle sammen!

Da bør jeg nok ikke bruke fergekortet mitt i morgen, men heller betale for vanlig billett.

Jeg vil tro du kan bruke fergekortet likevel. Jeg har aldri levert inn kvitteringer. Har bare levert inn kvittering på at vi har vært på sykehuset. Vi har fått tilbakebetalt ut fra bussbillett (selv om vi aldri har tatt buss).

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no