Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-09, 01:18   #1
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Vi skriver 8. mars 2009.

Hvis du skal / skulle ha gått i tog i dag: Hvilken parole er viktig for deg i år?

  Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 01:24   #2
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Jeg ville nok ha befunnet meg under FN's banner: Women and men united to end violence against women and girls.

Jeg kunne nok vært fristet til å sette på meg en liten bart også.

  Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 01:30   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Nei skal ikke noen ting. Jeg er forsåvidt ikke noen anti-kvinneforkjemper, men jeg er heller ikke helt der.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 04:57   #4
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.856
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Gratulerer med dagen, damer.

Det blir nok ikke noe tog på meg. Ikke i år heller, det har jeg ingen tradisjon på.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 08:38   #5
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Takk det samme!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 08:44   #6
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Takk det samme!
Jeg skal ikke gå i tog. Men jeg skulle gjerne gått i tog sammen med jentene fra krisesentrene.

  Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 09:20   #7
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Gratulerer med dagen. Tog er ikke noen naturlig måte for meg å markere dagen. Synes det er vanskelig å velge meg en parole som jeg skulle kunne ha valgt. Det er så mange viktige saker som dessverre forsatt er aktuelle. Vold og makt mot kvinner, likelønnskampen er vel de to temaene som slår meg først.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 12:09   #8
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Jeg har verken bursdag eller har tenkt å gå utenfor døren.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 12:42   #9
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Jeg hadde gått med bart, som Emma.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 14:51   #10
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Jeg går ikke i tog selv heller, altså. Men å tenke over hvor langt vi har kommet, og hva som gjenstår, det synes jeg er helt ok på en slik dag.

  Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 15:38   #11
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Takk, skulle jeg gått i tog så det hadde det vært under en parole som tok avstand fra vold og maktmisbruk mot jenter og kvinner.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 15:41   #12
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Jeg hadde glemt ut denne dagen. Bra at FP har kontroll. Skal minne mannen på dagen

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 15:42   #13
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Takk, skulle jeg gått i tog så det hadde det vært under en parole som tok avstand fra vold og maktmisbruk mot jenter og kvinner.

Jeg tror jeg hadde gått under en parole som tok avstand fra kvinners maktmisbruk mot menn.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 15:49   #14
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Det kan du gjøre den dagen det blir opprettet en mannedag.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 16:02   #15
Millivilli
Aktiv
 
Millivilli sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 217
Millivilli er litt kul
Standard

Sv: Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Jeg hadde gått med bart, helt klart.
Jeg er dessverre syk, så jeg må nok holde meg hjemme.

Millivilli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 16:34   #16
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.999
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Gratulerer med dagen, alle.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 19:27   #17
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Gratulerer med dagen, denne dagen er viktig både for kvinner og menn.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 19:43   #18
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Gratulerer med dagen!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 12:18   #19
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Frihet fra vold! og Likelønn nå! er mine yndlingsparoler. Ingenting gjør meg mer forbanna enn at det finnes menn som banker og dreper kjærester, koner og ekser, og lite provoserer mer enn urettferdigheten i at damer skal tjene 70-80 % av det menn tjener.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 12:21   #20
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Gratulerer med dagen til alle FP's flotte kvinner!

Det er visstnok en mannedag i oktober.

Men jeg ville nok gått i tog for maktmisbruk mot jenter/kvinner.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no