Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Lost 2009

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-09, 10:56   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lost 2009

Da gikk du glipp av det beste med hele Lost. De to første sesongene var de kjedeligste.

Gammel 19-02-09, 11:01   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Da gikk du glipp av det beste med hele Lost. De to første sesongene var de kjedeligste.

Mulig, for jeg ga iallefall opp da.. Synes det ble vel mye pes og rot. Og lite mål og mening. Tror ikke jeg orker følge med nå heller.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 11:01   #23
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hm... så siste forrige uke. Kanskje noen nye lagt ut nå?.... løpe hjem etterpå for å sjekke..

Gammel 19-02-09, 11:04   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Mulig, for jeg ga iallefall opp da.. Synes det ble vel mye pes og rot. Og lite mål og mening. Tror ikke jeg orker følge med nå heller.

Jeg elsket Lost fra første episode, men "problemet" (mener mange, ikke jeg) med de to første sesongene var at det hele tiden dukket opp nye spørsmål men man fikk aldri svar. I sesong 3 begynte alle svarene å komme, og i hver sesong etter det har man omtrent fått MER svar enn spørsmål, slik at man hele tiden har sittet og tenkt "aha, sånn var det ja". Det blir bare mer og mer spennende!

Gammel 19-02-09, 11:05   #25
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Æsj, fikk ikke sett episode 2 i går siden sambo skulle se den nye serien som startet på TV2 Zebra. Vel, går vel enten i reprise ellers så får jeg vel finne den på annen måte...

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 11:05   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Men altså, Lost er jo ikke for alle. Er man av den "realistiske" typen som helst liker krim og Dagsrevyen og overhodet ikke liker sci-fi av noe slag, vil man jo sannsynligvis gi opp Lost ganske kjapt.

Gammel 22-02-09, 12:55   #27
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Synes denne sesongen er superspennende. Bedre enn sesong 4. Skal dette være den siste sesongen?

Gammel 22-02-09, 21:04   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nei det kommer en til, neste år. Det er den siste.

Gammel 24-02-09, 01:40   #29
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan noen gi en kort oppsummering? Vi var på reise sist uke.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 08:46   #30
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Men altså, Lost er jo ikke for alle. Er man av den "realistiske" typen som helst liker krim og Dagsrevyen og overhodet ikke liker sci-fi av noe slag, vil man jo sannsynligvis gi opp Lost ganske kjapt.

Jeg er av den typen. Men jeg bare elsker Lost!

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 18:08   #31
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Apropos første sesong; Hva skjedde egentlig med den isbjørnen?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 11:30   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Isbjørnen var bare prosjisert av sønnen til Michael, var den ikke? Han kunne jo få ting til å manifestere (skrives det sånn?) seg ved å lese om dem/tenke på dem.

Gammel 27-02-09, 12:38   #33
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Isbjørnen var bare prosjisert av sønnen til Michael, var den ikke? Han kunne jo få ting til å manifestere (skrives det sånn?) seg ved å lese om dem/tenke på dem.

Å. Der gikk det opp et lys for meg.

Gammel 27-02-09, 12:55   #34
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så dere siste episode. Jeg syns den var litt forvirrende med hensyn til Locke. Og ikke minst Michaels drømmer.

Gammel 27-02-09, 12:57   #35
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg så. Jeg ble forvirret. Jeg gleder meg til neste gang.

(Men det er vel Walt som har drømt? Michael er vel faren?)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 12:57   #36
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, sorry, Walt.

Gammel 27-02-09, 12:58   #37
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Så dere siste episode. Jeg syns den var litt forvirrende med hensyn til Locke. Og ikke minst Michaels drømmer.

Hva syns du var forrvirrende da?
Jeg syns det hele virket ganske klart, men mulig noe gikk over hodet på meg.

Gammel 27-02-09, 13:27   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Dere snakker om episode 7, sant? Noen av de i tråden her ser det bare på TVNorge, de har vel nettopp sett episode 3 eller noe sånt. Jeg skal se episode 7 i kveld.

Gammel 27-02-09, 13:29   #39
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Dere snakker om episode 7, sant? Noen av de i tråden her ser det bare på TVNorge, de har vel nettopp sett episode 3 eller noe sånt. Jeg skal se episode 7 i kveld.

Jepp.
Jeg såg episode 6 og 7 i går.
Denne sesongen er syk!

Gammel 27-02-09, 13:30   #40
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Å. Der gikk det opp et lys for meg.

For meg også

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.