Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefal meg en selvbruningskrem

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-09, 14:49   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.071
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal meg en selvbruningskrem

Jeg skal i bryllup om 15 dager. Jeg er blek som et laken og skal ha på meg en kjole som viser litt hud. Kan noen være så snill å anbefale meg en selvbruningskrem om ikke trenger å lufttørke i 15 minutter før jeg kan ta på klær?

Tid er ikke det jeg har nok av om dagen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 15:11   #2
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en selvbruningskrem

Parfymeriene har sikkert noe, men i butikken kan du kjøpe den fra Dove. Funker greit.
Syns den lukter litt "svidd gris" når jeg smurte den på brystet og armene bare. Brukte den mest på beina for å si det sånn.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 15:26   #3
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en selvbruningskrem

Jeg kjøpte en spray fra Garnier rett etter jul, på Rema. Den fungerte greit den og hadde ingen tørketid å snakke om. Vet at også L'Oreal har en tilsvarende. Er det bare snakk om å fiffe seg opp til en anledning (som det også var med meg) klarte jeg å ikke fokusere på denne lettere interessant lukten som alltid dukker opp ved bruk av selvbruningskremer.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 15:32   #4
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en selvbruningskrem

Jeg har brukt den til Dove, og den trenger ikke tørke lenge.
Om du begynner å bruke den noen dager før får du fin farge til bryllupet uten at du blir for brun.
Det som er fint med disse bodylotionene i forhold til en ren selvbruner er at man ikke blir så skjoldete fordi man smører flere ganger uten å bli superbrun.

Om du vil ha en ren selvbruner så er Lancome og Dior fine alternativer.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no