|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)Den er borte nå, men jeg så den i sted.
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)Jeg kjenner at vi skal få det festlig på jobb. Like greit å stenge internett-tilgangen igjen kanskje.
|
|
|
#3 |
|
Administrator
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)
Går an å installere firefox, chrome eller opera i TILLEGG til ie6. Da kan man bruke ie6 til pasientstyringssystemet, og en annen nettleser til alt annet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)Haha. Jeg skal sende deg en prikk om hvor jeg jobber, så skjønner du hvorfor det ikke blir aktuelt.
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)Jeg får den ikke opp på noen av disse sidene. Men de andre sidene skjønte vel at jeg ikke bruker IE.
|
|
|
#6 |
|
Administrator
|
Om du ikke bruker IE6 så skal du ikke se den her heller. Koden som er brukt er akkurat den samme. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)Du skulle sagt litt tidligere at det var du som la den ut. Så hadde jeg sluppet å få høyt blodtrykk av skiten.
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)Jeg så den her, med firefox, men ser den ikke lengre noen steder.
|
|
|
#12 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)Jeg ser den |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)Jeg kjenner at jeg blir litt pissed på utviklere som ikke skjønner at det ikke bare er å bytte nettleser sånn helt uten videre. Jadda, det går an å ha flere, men for veldig mange brukere er det ikke et alternativ, ikke minst fordi de har mer enn nok med det som er allerede.
|
|
|
#15 |
|
Administrator
|
Jeg tror nok de fleste utviklere skjønner at ikke feks helsevesenet kan bytte nettleser over natten, men IE6 er nå 8 år gammel, internett explorer i versjon 8 er like rundt hjørne. Det er ikke noe nytt at IE6 ikke støtter standarder, det er ikke noe nytt at IE6 fører til mye ekstra arbeid og kostnader ifm utvikling av nettsider. Det som er nytt er at utviklere ikke kommer til å bruke tid på det mer, IE6 vil i løpet av 2009 bli utestengt fra flere nye Internettjenester. Sist redigert av HP : 19-02-09 kl 11:07. Årsak: som ser, ikke ikke ser :o |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tatt på
|
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)Hjemme går det greit, men på jobb sliter vi med samme problem som Ru. Det er ikke bare å innstallere f.eks Firefox når Viktige ProgrammerTM ikke vil virke da.
|
|
|
#17 |
|
Protonterapeut
|
|
|
|
#19 |
|
Administrator
|
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)Microsoft Norge støtter kampanjen, og tilbyr veiledning til bedriftskunder: http://www.tu.no/it/article200622.ece |
|
|
|
|
|
#20 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Wtf? (Melding til brukere med Internett Explorer 6)Jeg liker denne kampanjen
|
![]() |
|
|