Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når vi voksne flyr alene ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-09, 22:01   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når vi voksne flyr alene ...

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

det er veldig mye større sjanser for at noe går galt på vei til flyplassen i bilen enn at det skal skje noe under flyturen slik at det går galt.

Men i bil kan det også gå bra. I fly går det veldig ofte ikke bra når det går galt. Det er vel det folk tenker på. Ikke statistikk, men når det en gang skjer, så skjer det liksom ganske sikkert.

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Å ja. Jeg er livredd hvis jeg flyr alene, og livredd hvis ungene flyr uten meg. Flyr vi sammen er jeg ikke like redd, for da er det i hvert fall ingen som sitter igjen uten den/de andre.

Ja der sier du det jeg også tenker i så mangt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 22:23   #2
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vi voksne flyr alene ...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg var ikke engstelig for å fly før, og jeg er det ikke nå heller.

Signere denne.

Sitte på i bil med andre? Njet. Også skeptisk til buss.
Båt og fly er greit, der slipper ikke "hvem som helst" til som "sjåfører".

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.