|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Da damene dro" på tv2Vel, hva enkelte ville kalt min mann da er jeg neimen ikke sikker på. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: "Da damene dro" på tv2Da er jeg visst forlovet med en homo jeg da! Han kan både vaske, rydde og skifte på senger! Ikke minst, kan han lage mat! |
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: "Da damene dro" på tv2
Det jeg har uthevet tror jeg er veldig viktig, vi lærer jo ungene våre uansett kjønn og rydde av bordet etter seg, rydde opp lekene sine, osv osv. |
|
|
|
#7 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mulig jeg blir sett rart på nå, men synes faktisk, med handa på hjerte, at det er hyggelig! Jeg har to nye bad, som jeg blir glad av å gå inn i, og så gir det en god følelse når dem er vakset, rene og pene...gjør det opp til flere ganger i uka!!
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Joiner deg i terapi jeg altså... |
|
|
|
#9 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Da damene dro" på tv2Men dere, hva synes dere om programmet, da? Eller skal vi ta den rooosa sangen, den roooosa sangen?
|
|
|
#10 |
|
Ser fremover!
Hi hi..godt spm!!
|
|
|
|
#11 |
|
Ser fremover!
Er ikke sånn at jeg vil vakse do frem for å være med ungen liksom, men synes det helt greit og vel så det å vaske do!
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Vi har en singel kamerat, med en gutt på 11 år. Han har vært alene med gutten siden mor døde i barsel. You can have him!
Det er virkelig nedsettende, og de som mobber bør seriøst gå inn i seg selv! En mann er like barsk selvom han kan hjelpe til i huset! Tenk på alle de alenefedrene uti verden. Tragisk at folk skal mobbe for sånt! |
|
|
|
#14 |
|
Ser fremover!
Har en onkel som er lik meg, men han er gift
|
|
|
|
#15 |
|
Absolut ateist
|
Evt. kan vi bare adoptere hver vår av de der, så slipper vi å lete etter mann som gjør det.
|
|
|
#17 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Da damene dro" på tv2Den kommentaren fra Folkebladet er noe av det dummeste jeg har lest. Kunne vært skrevet av en 13-åring. Snakk om polarisering mellom by og land og å sause en rekke problemstillinger sammen.
|
|
|
#18 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: "Da damene dro" på tv2De vaskeglade mennene jeg kjenner blir litt mobbet, dessverre. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: "Da damene dro" på tv2Jeg har aldri opplevd at menn som er flinke til husarbeid har blitt mobbet. De har heller blitt hyllet i overkant mye. "Tenk så flink han er, og mann og greier!" |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ser fremover!
Sv: "Da damene dro" på tv2Og, i forhold til det med at man gjør det man vil gjøre - man har da strengt tatt ikke noe valg? Jeg kan ikke fordra å rydde og vaske, men det må jo gjøres. Selv om jeg hadde hatt en mann med støv på hjernen hadde det ikke vært fair å overlevere alle drittoppgavene til ham.[/quote]
|
|
![]() |
|
|