Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Mangel på vare som er kjøpt på salg - what to do?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-09, 12:56   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mangel på vare som er kjøpt på salg - what to do?

Jeg kjøpte disse deilige støvlettene på salg på lørdag


På lørdag kveld så jeg at dusken som henger på glidelåsen var borte på den ene støvletten. (Prøvestøvletten) - Skoene koster normalt sett 1500 - jeg betalte 700, så jeg har allerede fått godt med avslag.

Er det som seg hør og bør og dra tilbake å be om avslag, eller fjerner man bare den andre dusken også? - Jeg liker duskene, men de betyr ikke alt altså.

Jeg har selvfølgelig sjekket ut at de ikke har min størrelse på noen av de andre butikkene i byen.

(Et tulleproblem, I know, men jeg lurer likevel)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 12:57   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mangel på vare som er kjøpt på salg - what to do?

Kule støvletter! (Det kommer neppe som noen bombe at jeg gjerne kunne hatt de samme selv. ) Jeg ville nok bare ha tatt bort den andre dusken også, og vært fornøyd med det. Det kan jo ha vært en medvirkende årsak til at de var nedsatt?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 21:05   #3
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mangel på vare som er kjøpt på salg - what to do?

Lekre støvletter! Jeg er ikke noe særlig fan av sånne dusker og ting, så jeg hadde gladelig fjernet den andre dusken og ikke tenkt noe mer på det.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 21:18   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mangel på vare som er kjøpt på salg - what to do?

Ja, jeg har funnet ut det. Dusken er stilig, men ikke nødvendig. Skoene er jo så kule i seg selv i og med at glidelåsen går på utsiden av støvletten.(og geniale med tanke på tynne strømpebukser og glidelåser)

Forøvrig er det Dr.Martens-sko...Jej!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 21:25   #5
Emil's mamma
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 19
Emil's mamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mangel på vare som er kjøpt på salg - what to do?

Om de var på salg fordi de hadde en mangel (da skulle butikken ha opplyst om det før du kjøpte de) så kan du ikke klage, for da har du gått med på å kjøpe en vare med mangel. Men, du kan klage på en vare som har en mangel, selv om den er på salg, om det ikke var opplyst om fra selger sin side da du kjøpte den.

Men, jeg hadde nok ikke klagd på noe sånt, bare tatt støvlettene som de er.

Har for øvrig prøvd de der et par ganger også, hadde så lyst på de. Men, leggene mine var like tjukke begge gangene jeg prøvde de...

Emil's mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 21:34   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mangel på vare som er kjøpt på salg - what to do?

Jeg tror ikke de var på salg pga mangel, for de hadde andre størrelser også..Men uansett - hvor mye avslag får man for en liten dusk? 20 kroner, liksom *smålige bauche*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 21:48   #7
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mangel på vare som er kjøpt på salg - what to do?

Jeg hadde nappet av den andre dusken også, ja. Men hvis du ikke har tatt dem i bruk enda, så går det jo an å spørre om de har flere par i samme størrelse. I så fall får du sikkert bytte til ett par uten feil.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no