Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Vidundermiddel for TYKT hår?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-09, 22:23   #1
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vidundermiddel for TYKT hår?

Lurer på om noen har tips til et godt stylingprodukt for oss som har veldig tykt hår? Jeg har både masse hår og tykke hårstrå. Bruker rettetang for å få det litt flatere, men trenger altså noe som kan få det til å ligge/ minke i volum også uten bruk av rettetangen. Den sliter litt på håret, synes jeg. Har halvlangt hår.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:25   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vidundermiddel for TYKT hår?

Har du farget eller stripet hår? Er det mye oppklipt?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:28   #3
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vidundermiddel for TYKT hår?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Har du farget eller stripet hår? Er det mye oppklipt?

Ikke farget, og ikke så mye oppklipt. Det ble tynnet sist jeg var hos frisøren.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:31   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vidundermiddel for TYKT hår?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ikke farget, og ikke så mye oppklipt. Det ble tynnet sist jeg var hos frisøren.

Jeg har tykt hår med masse fall.. halvlangt nå...

Det beste jeg har gjort er å ikke farge eller stripe. Det har gjort håret mye mer medgjørlig. Jeg klipper det heller ikke opp, og jeg tynner ikke, for det gjør det bare mer fløffy syntes jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:34   #5
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vidundermiddel for TYKT hår?

Jeg har også mye fall i håret. Men bruker du overhodet ikke noen stylingprodukter? Å gå ut uten noe som helst i håret er utenkelig for meg. Da ser jeg rett og slett ut.....

Til nå har jeg brukt "Threads" fra "Sebastian", men er på utkikk etter noe mer effektivt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:37   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vidundermiddel for TYKT hår?

Jeg har forresten gradert håret noe da.. i kantene liksom.

Her går det mye i hestehale gitt... er for mye styr ellers. Jeg pleier glatte det etter vask, så dropper jeg vaske det på en dag eller to.. har i hårspray.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:38   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vidundermiddel for TYKT hår?

Jeg hadde noe fra Wella som var veldig bra.. sånn guffe til å ha i krøllete hår. Det ga mye tyngde og ble ikke klissete.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:39   #8
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vidundermiddel for TYKT hår?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg hadde noe fra Wella som var veldig bra.. sånn guffe til å ha i krøllete hår. Det ga mye tyngde og ble ikke klissete.

Husker du navn, eller?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:41   #9
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vidundermiddel for TYKT hår?

Jeg har samme problem, tykt hår der hvert hårstrå er kraftig.
Jeg bruker også glattetang for å "roe" det ned, men det sliter litt på håret.
Jeg bruker Serum av forskjellige varianter for å få det i ro. Men det kjennes tykt ut uansett. Frisøren himler hver gang jeg skal klippe meg eller stripe meg. Det tar lang tid.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:48   #10
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vidundermiddel for TYKT hår?

Tror det er denne..

http://image.bizrate.co.uk/resize?sq...7511&mid=82542

Jeg prøver også begrense vaskingen, derfor jeg ikke bruker så mye stylingprodukter. Håret ser finest ut på dag to og tre.. men så klarer jeg ikke lenger. Med Curl refersher så trenger ikke håret vaskes på dag to.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 11:00   #11
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vidundermiddel for TYKT hår?

Jeg har tykt hår, både ift mengde og hvert hårstrå. Men jeg har ikke fall. Og jeg MÅ klippe det opp og tynne det ut, hvis ikke blir det alt for tungt til å få gjort noen ting som helst. Da slipper jeg bruke mye styling.

Sist kjøpte jeg noe fra Define som funker fint:



Define Hair Thickening Foam er et lett skum tilsatt hveteproteiner som trekker inn i hårets fiberlag og gjenoppbygger håret innenfra slik at hvert enkelt hårstrå føles tykkere. Fordeles i fuktighår du får effekt både med og uten føn. Håret får ekstra støtte og hold som varer. Define Hair Thickening Foam beskytter håret mot varmeskader fra føner, glattetang og lignende.
Frisørtips

  1. Ekstra thickening: Fordel Define Hair Thickening Foam i fuktig hår. Bruk en børste slik at du får skummet jevnt fordelt. Bøy hodet fremover og føn på undersiden av håret samtidig som du løfter håret fra hodebunnen med fingrene. La håret være helt tørt før du lener hodet tilbake. Bruk Define Finishing Hairspray for ekstra hold.
  2. Thickening & curly look: Fordel Define Hair Thickening Foam i fuktig hår. Bruk fingrene og klem frem krøllen i håret. Bruk en softstyler på føneren, et spesialmunnstykke for føn av krøller, og klem frem krøllen samtidig som du føner. Når håret er tørt sprayer du med Define Styling Spray samtidig som du klemmer frem ekstra krøll med fingrene, dette gir ekstra krøll og holdbarhet til frisyren
  3. Thickening & natural look: Fordel Define Hair Thickening Foam i fuktig hår, form til ønsket frisyre og la håret lufttørke.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no