Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Størrelser hos La Redoute

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-09, 07:53   #1
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Størrelser hos La Redoute

Noen som har bestilt fra La Redoute? Stemmer de tabellene over størrelser de har oppført på sidene sine? Det står jo at man skal opp en str i forhold til norske, men endel av de butikkene vi forholder oss til her har jo også europeiske størrelser... så jeg lurer jo på om jeg skal sammenligne med Cubus eller Jean Paul. Jeg vurderer å bestille en topp derfra nemlig, og skal jeg følge tabellene deres, skal jeg ha str 46. Det har jeg _aldri_ hatt før, så jeg blir jo litt skeptisk.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 08:17   #2
Moria
Aktiv
 
Moria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 240
Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Sv: Størrelser hos La Redoute

Jeg har bomma på størrelsene til La Redoute. Leste at man skulle gå opp en størrelse og gjorde det, men det stemte ikke på Roxie klærne i alle fall. Mulig det hovedsaklig gjelder for de franske merkene?

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 12:40   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.890
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelser hos La Redoute

Dytter litt på denne, jeg. Jeg vurderer å bestille et skjørt fra La Redoute, og bruker vanligvis 34-36 i slike plagg. Hvilken str bør jeg velge da?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 12:47   #4
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Størrelser hos La Redoute

Jeg har bestilt litt fra La Redoute og synes det varierer noe. Gikk opp en str. som anbefalt, og da måtte jeg bytte noen av klærne i en mindre str., mens andre plagg igjen passet perfekt. Veldig fornøyd med klærne jeg kjøpte, men synes de har lang leveringstid.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 15:09   #5
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.862
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelser hos La Redoute

Jeg synes barneklærne er små i størrelsen og voksenklærne er store i størrelsen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 19:16   #6
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.906
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Størrelser hos La Redoute

Jeg bestiller endel derifra men synes størrelsene varierer veldig. Bestiller 1 størrelse større enn den jeg bruker, bytter nesten halvparten av plaggene til min vanlige størrelse. Litt pes siden de ofte er trege på levering.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no