|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Valuta i Egypt?Caps gjør ikke samme nytten som sjal og vil nok bare gjøre at du tiltrekker deg mer oppmerksomhet. Sjal er nødvendig i moskeer og koptiske kirker, og praktisk også andre steder hvis du vil unngå kommentarer bak ryggen osv. Jeg synes det å shoppe i Kairo er veldig mye bedre med skjørt og sjal enn uten. På turen dere skal ha blir det vel knapt nødvendig å tenke på. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Valuta i Egypt?Skjørtet skal da være litt lenger enn de jeg pleier å svinse rundt i antar jeg? (Midt på låret ca) |
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Valuta i Egypt?På hotellområdet og på stranda er alle klesdrakter lov (regner med at det ikke er særlig lurt med bikini i restaurant). Akkurat i Kairo ville jeg ikke gått i hverken singlet eller skjørter midt på låret, men hatt et som var sidt. Det med sokker i sandalene synes jeg er praktisk i byer fordi det er så skittent der. Skal man gå i basarer i Kairo så kan man plutselig komme inn i slaktergater hvor blod renner i gatene. Skal du på dagstur vil dere nok sannsynligvis blir sluppet av på steder uten slaktere, men selv i Khan el khalili (turistifisert basar i Kairo) er det ganske så skittent på gata. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Valuta i Egypt?Aha! :lyspære: |
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Valuta i Egypt?Haha - vi skal på samme hotell som dere. |
|
|
|
#6 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Valuta i Egypt?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Valuta i Egypt?Da er vi psa plass og jegkloener med iphonen til droemmeprinsen for aa hilse dere kjære venner hjemme. Dette er utrolig. Dette er luksus psa brutalt nivåa. Egyptere er meget behagelige mennesker. Vi faar stell som konger og dronninger. Det er aaa vakkert her at fy og det er varmt og godt. Jeg ligger i sola i bikini. Jeg drikker vin til nydelig mat. Barna fast gaver overalt og droemmprinsen ble invitert psa gratis whisky av egyptisk opprinnelse av venner vi har vunnet fordi vi liker aaa tipse skikkelig... Til de som skal hit senere-ta med pene klaer det er omkledning til middag. Store klemmer fra Egypt. |
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Valuta i Egypt?argh iphonen vil ikke skrive riktig... |
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Valuta i Egypt?Så godt å høre at du koser deg, Smilefjes. Fryder meg på dine vegne. |
|
|
|
#10 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Valuta i Egypt?Det hørtes bra ut Smilefjes. |
|
|
|