|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva gjør du ved henting og levering? | |||
Jeg låser bilen og tar med meg alt av verdisaker inn. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15 | 9,15% |
Jeg låser bilen, men lar veske og annet ligge i bilen. |
105 | 64,02% |
Jeg låser ikke bilen, og tar kun med barn og dets ting, mine blir liggende. |
32 | 19,51% |
Jeg lar bilen stå med nøkkel og motor i gang, så bilen er varm til videre kjøring. |
1 | 0,61% |
Jeg har ikke bil. |
7 | 4,27% |
Dustepoll |
4 | 2,44% |
Deltakere: 164. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Jeg låser bilen, og om jeg har veske - jeg har store lommer - så ligger den igjen. Vanligvis har jeg bankkort i mobilveska, og det ligger i lomma. Ergo er det med inn |
![]() |
![]() |
#22 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?De få gangene jeg kjører når jeg henter i barnehagen blir bilen låst og veska ligger igjen. Tar som regel buss, så det er veldig sjelden det skjer!
![]() |
#24 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Jeg låser alltid bilen, men lar verdisakene ligge igjen i bilen.
![]() |
#25 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Tror kanskje jeg låser bilen når jeg har med pc eller fotoapparat. Ellers gjør jeg ikke det. (Dvs at bilen stort sett alltid står ulåst utenfor barnehagen.) Lommeboka ligger alltid i jakkelomma, så det er ingenting av verdi i bilen.
![]() |
#26 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Låser stort sett alltid bilen uansett hvor jeg er. Gjør det bare helt automatisk når jeg går fra bilen
![]() |
#27 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Låser bilen og tar med pengebok og mobil inn, veske bruker jeg ikke. Det har hendt en sjelden gang at jeg har glemt igjen tlf i bilen.
![]() |
#28 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?
Samme gjør jeg.
![]() |
#29 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Jeg har aldri hørt om at noen har blitt ranet for noe her iallefall. Alle kjenner alle, og det er liksom noen man kjenner rundt en hele tiden, enten man går ut av barnehagen eller inn. Jeg er ikke veldig bekymret.
![]() |
#30 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Jeg låser ikke bilen, og tar kun med barn og dets ting, mine blir liggende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?
Verden er full av naut, Lille Ru...
![]() |
![]() |
#32 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Låser sjelden, og mine ting ligger ofte igjen i bilen (ikke synlig).
![]() |
#33 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Om Peder sover i bilen når jeg henter Hannah, kan jeg la den gå på tomgang mens jeg løper og henter henne. P-plassen er rett ved bhg, og ofte har de vært ute når jeg har hentet. Stopper jeg bilen våkner han.
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Låser bilen, men det varierer om eg tek med meg veska eller ikkje. Det er faktisk ikkje lenge sidan ein bil påtomgang vart stjålen utanfor barnehagen vår. Bur "på landet".
![]() |
#35 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Nå oppbevarer jeg stort sett mobil og lommebok i jakkelomma mi, så for meg er den en smal sak å låse bilen og ta verdisakene med meg.
![]() |
#36 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Låser bilen, mens alt ligger fremme. Barnehagen er dog langt ute på landet, med politi og brannstasjon som nærmeste nabo.
![]() |
#37 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Stopper bilen, men lar nøkkelen stå i tenningen. Lar alle mine ting ligge i bilen.
![]() |
#38 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Jeg går aldri fra bilen ulåst, men ved levering i barnehagen legger jeg igjen det meste. Om jeg skulle dratt med meg noe burde det jo være sekken med PC'en i, og det gidder jeg virkelig ikke... Ting ligger ikke veldig åpenlyst, da.
![]() |
![]() |
#40 |
*_*
|
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Jeg låser ikke bilen, og tar kun med barn og dets ting, mine blir liggende.
![]() |
![]() |
|
|