|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Handler du o.l. på julaften? | |||
Ja, det er en dag som alle andre |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12 | 8,39% |
Ja, men kun i nødstilfeller, type glemt å kjøpe bleier |
95 | 66,43% |
Nei, fordi jeg alltid er ferdig med alt før |
18 | 12,59% |
Nei, fordi jeg syns ikke noe om å gjøre sånt på julaften |
17 | 11,89% |
Ja, jeg er tross alt mann |
1 | 0,70% |
Deltakere: 143. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Sv: Handler du e.l. på julaften?Julen begynner ikke før kl. 17 på julaften, Sitron. Og da er butikkene stengt.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Handler du e.l. på julaften?Jeg svarte "Ja, det er en dag som alle andre", men det er ikke helt sant altså. Jeg jobber halve dagen og handler med meg greier etterpå.
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Handler du e.l. på julaften?Det er ofte etellerannet avglemt som gjør at vi må på butikken en tur, men jeg er ferdig før den tid ja. Mannen derimot er en typisk mann. Og min far. Og min bror. Så vi har minst 3 familiemedlemmer på nødgaveshopping. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Handler du e.l. på julaften?Jeg står for 2,78 prosent, foreløpig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
By the Sea
|
![]() Sv: Handler du e.l. på julaften?Det har hittil aldri skjedd at jeg har handlet på julaften. Hele dagen har en stemning over seg som er langt fra hverdag, og å "stikke i butikken" er i utgangspunktet uaktuelt.
![]() |
#6 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Handler du e.l. på julaften?Vi prøver å være ferdig med alt sånn at vi kan kose oss hjemme på julaften, men jeg har ingen motforestillinger mot å handle på julaften. Hadde ikke gjort meg (eller resten av Norge) noe om butikkene hadde stengt hele dagen.
![]() |
#7 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Handler du e.l. på julaften?Bare hvis jeg har glemt noe.
![]() |
#8 |
Tankefull
|
![]() Sv: Handler du e.l. på julaften?Vi handler som regel mat noen dager før jul. Dersom vi nødhandler skjer det som regel på lille juleaften. Jeg hadde nok reist innom butikken dersom jeg manglet noe viktig på juleaften, men prøver virkelig å unngå det. Mest for egen del siden jeg vil være hjemme å kose meg på juleaften.
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Handler du e.l. på julaften?Handler bare om vi har glemt noe eller om det er nødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Handler du e.l. på julaften?Det kunne ikke falle meg inn å handle på julaften, ikke lille julaften heller for den saks skyld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Handler du e.l. på julaften?
Samme her, ang. julaften. Mannen får ta seg av handling om noe må kjøpes inn i siste liten, jeg og barna skal bare kose oss (han sover lenge den dagen uansett, jeg MÅ stå opp tidlig for å få med meg mest mulig av julen). Men i år MÅ vi handle på lille julaften siden lønna ikke kommer inn før da.
![]() |
|
|