|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis oss ditt juletre!
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis oss ditt juletre!Vi kjøper tre og pynter lille juleaften. Vi pleier å kjøpe tre hos de samme selgerne hvert år, og snuppene er med pappan sin og kjøper. De har målestreker over hvor høye jentene har vært når de har vært med hver jul, så da er det ekstra hyggelig og gjenta tradisjonen hvert år.....
|
|
|
#4 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis oss ditt juletre!Så mange fine trær. Vi har kjøpt tre i dag, og jeg fant rosa kuler. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis oss ditt juletre!Dårlig mobilbilde av treet mitt i fjor. Jeg gadd ikke ta bilde av treet nå, siden det er omtrent 100 % likt, bortsett fra at jeg har stjerne i toppen i år.
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Vis oss ditt juletre!Treet mitt er for høyt. Jeg har ikke sag. Blir det bra å klippe det godt i toppen, om jeg tar litt av tuppene på de fire kvistene rundt toppen også?
|
|
|
#7 |
|
tankefull
|
Ja, det vil jeg tro. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Vis oss ditt juletre!Jeg skal ha fugler i toppen. Tror ikke de er så tunge at de bøyer seg. Jaja, får nett sjå da an.
|
|
|
#11 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vis oss ditt juletre!Ikke de beste bildene, men:
|
|
|
|
#12 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Vis oss ditt juletre!Dårlig mobilbilde av vårt tre. Skjeve lys, kuler som ikke er helt jevnt fordelt, meksnodie plasseringer på perlegirlandrene, en salig blanding av Europris, Nille, barnehagepynt og Georg Jensen, og til og med fargede lys. Men hjemmekoselig, og helt perfekt, synes femåringen som hadde hovedansvaret for pyntingen.
|
|
|
|
#13 |
|
I farta!!
|
Farga lys.
|
|
|
#14 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Vis oss ditt juletre!Vårt står i nettet sitt ute i vinterhagen og akklimatiseres så vidt. I kveld kommer det muligens inn på kontoret, for mellomlanding, før det skal pyntes i morgen.
|
|
|
#15 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Vis oss ditt juletre!Nydelig tre, Fibi!
|
|
|
#16 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Vis oss ditt juletre!Jeg har kjøpt plastikktre i år, og begynte i går den møysommelige jobben å få satt det opp. Jeg hadde 80 lyspunkt som skulle festes, og det viser seg at 80 smålys bare holder til halve treet.
|
|
|
#20 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Vis oss ditt juletre!Her er juletre, med litt close ups av pynt siden det er vanskelig å se. Et ekte sammensurium av ulike pyntestæsj, just the way it's supposed to be:
|
![]() |
|
|