Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-08, 10:03   #61
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.961
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg syns utvalget av støvletter med videre skaft har blitt bedre i butikkene, men langt ifra bra.

Men for et par uker siden fant jeg meg et par kjempedeilige og stilige (syns jeg da) på Eurosko.
Fra Softwalk, og ikke så alt for dyre heller. (1200.)

Jeg prøvde disse på Skoby i går, og de passet! Og det var faktisk flere støvletter der som passet. Rett og slett.

Takk for tips!

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 22:24   #62
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.905
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)

Super tråd! Mange gode tips.

Likte de fra Eurosko. Var og prøvde disse fra Gabor i dag, men kunne tenkt meg noe stiligere.

Hvordan er sålen på de fra DuoBoots. Syntes å ha hørt at det ikke er mønster under de?

venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 07:20   #63
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)

Er ikke noe særlig mønster iunder mine ihvertfall, men det er "penstøveletter" så det hadde jeg ikke forventet heller.

Send dem en mail om de du lurer på - de svarer fort og riktig

  Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 07:27   #64
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)

Jeg har også nå vært og prøvd støvletter på euro sko,som passet! Men de kostet 1700 (svenske) kr. Så må vente litt.....

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 12:08   #65
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)

Ellos har disse:



i tre farger. Det er reim oppe som kan reguleres. Jeg har dem selv, og syntes de var veldig vide.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 23:08   #66
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Dere som har handlet fra duoboots - har dere fått regning på mva og toll da dere skulle hente støvelettene? Bestilte noen rålekre støveletter derfra, og de var i overkant av budsjettet mitt - også kom det en regning på 618 i tillegg for toll og mva???

Jeg har handlet på duoboots.no flere ganger, og aldri fått noe sånt nei. Sendes fra lageret deres i norge.
Du har ikke handlet fra duoboots.com ved et uhell da?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 23:12   #67
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Super tråd! Mange gode tips.

Var og prøvde disse fra Gabor i dag, men kunne tenkt meg noe stiligere.

Jeg har de du likner til. Veldig fornøyd med de. Men de jeg har i brune er hakket stiligere.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 23:12   #68
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Ellos har disse:



i tre farger. Det er reim oppe som kan reguleres. Jeg har dem selv, og syntes de var veldig vide.

Hvor tjukk er du rundt leggen da?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 23:46   #69
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvor tjukk er du rundt leggen da?

Halvtjukk. Men disse kan altså reguleres ganske mye. Da jeg fikk dem var det det første som slo meg.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 07:02   #70
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)

Rapport fra handelen med duoboots - jeg fikk tilbake pengene på den regningen.

  Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 20:26   #71
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.905
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har de du likner til. Veldig fornøyd med de. Men de jeg har i brune er hakket stiligere.

De var i allefall veldig konfortable! Fine til vinterbruk også.

venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 20:35   #72
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

De var i allefall veldig konfortable! Fine til vinterbruk også.

Ja de er kjempegode å gå med. Kjøpte de med tanke på jobb. Jeg klarere ikke spes høye heler, men disse er helt perfekte til jobb!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 08:57   #73
sologmåne
Aktiv
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 109
sologmåne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)

Jeg har støvler fra Gabor XL-serien, og de er veldig gode. Har slitt i mange år med å finne høye støvler, så jeg var veldig glad da jeg endelig fant disse. Har også kjøpt meg et par fra Ecco, med god og myk såle ( ikke høy hæl).

sologmåne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 18:01   #74
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.905
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)

Kjøpte meg de Gabor-støvlettene jeg linket til over her i dag. Fornøyd med kjøpet
Godt å ha noen anvendelige par igjen.

venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no