Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Inspirert av pakkeåpnetråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-06, 19:55   #21
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Med god hjelp fra min stooore familie får nok jentene ca 40 gaver hver. Det er mye, alt for mye! Det tar jo timer å åpne alle disse gavene, derfor har vi spredt gaveåpningen over hele dagen og flere dager).

Forsvinner ikk litt av stasen med gaver når de er så mange og spres over flere dager? Jeg bare husker julaften som den ene spesielle dagen ved siden av bursdagen nettopp på grunn av at man fikk gaver.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 19:56   #22
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Det kommer jo veldig an på hvor stor familie man har. Med fjorten tanter og onker, gamletanter, oldeforeldre osv. som gir gaver, blir det jo et større antall enn om man omtrent bare får av foreldre og besteforeldre.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 19:57   #23
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Tror forøvrig mange barn får litt "heftige" kalendergaver og jeg da.. Sånn at de nesten ikke har noe å glede seg til når julaften kommer?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:00   #24
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Absurd, spør du meg. Er det ordentlige gaver eller slike som er ødelagt før tredje dag?

Vi har stor familie, men jeg har prøvd å få folk til å spleise på færre store ting.

Men når mammas jobbkolleger og tidligere naboer kommer med smågaver, skal jeg liksom si nei?

Og Berglijot; noen av gavene er jo billigere enn andre, noen blir ikke leket med, noen er klær, noen er dyre, noen er billige. Helt normalt mao, og akkurat slik det ville vært om det "bare" var 20 gaver.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:02   #25
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Forsvinner ikk litt av stasen med gaver når de er så mange og spres over flere dager? Jeg bare husker julaften som den ene spesielle dagen ved siden av bursdagen nettopp på grunn av at man fikk gaver.

Absolutt ikke! Stasen forsvinner i det en stakkar 3-åring må åpne over 40 pakker etter hverandre. Det er slitsomt det. Det gir jo ikke rom til å leke og nyte gavene, å pakke opp 40 gaver tar mange timer.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:04   #26
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Vi har stor familie, men jeg har prøvd å få folk til å spleise på færre store ting.

Men når mammas jobbkolleger og tidligere naboer kommer med smågaver, skal jeg liksom si nei?

Og Berglijot; noen av gavene er jo billigere enn andre, noen blir ikke leket med, noen er klær, noen er dyre, noen er billige. Helt normalt mao, og akkurat slik det ville vært om det "bare" var 20 gaver.

Mulig at vi er heldige, men etter at vi sa i fra at vi ikke har plass til flere rælgaver (vi kjøpte oppussingsprosjekt for over to år isiden og har det temmelig trangt) har gavene blitt utelukket skikkelige og fornuftige. Og eldstejenta bemerket selv (hun visste ikke at vi hvisket tanter og besteforeldre i øret) at hun fikk gaver som ikke gikk i ble ødelagt i fjor.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:07   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Jeg har jo bare ei datter på 15 mnd.. så jula i fjor preget jo ikke henne så mye Men jeg tror jeg kommer til å gi signaler om at folk rundt meg heller kan kjøpe sammen - og få tak i få men skikkelige gaver, enn mange "rælgaver" (for å sitere Berglijot)..

Tror mange barn i dag ikke lærer seg å sette pris på det de faktisk får, fordi de får så enormt mange gaver. Derfor er jeg også for en "familiekalender" som jeg vet flere har, der alle i familien får gave. Sånn at om man er 4 i familien, så får hver enkelt 6 pakker hver. Så får man lære seg å glede seg over at andre får også

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:07   #28
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Får vel rundt 15 gaver tror jeg, synes det er mye jeg. Stort sett "skikkelig" gaver alt. Har ikke så mange vi får smågaver av.

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:09   #29
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.171
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Jeg husker ikke, men det var kanskje 12-15 gaver Lillegutt fikk i fjor. Litt for mange for ham da, jeg hadde litt vondt av ham da vi til stadighet måtte "nekte" ham å leke med de fine tingene han pakket ut, fordi vi ville han skulle rekke å pakke opp alle i løpet av julaften. Men det var bare fine og ordentlige ting.

Han vil jo antagelig bli mer "effektiv" etter hvert, men han er fremdeles typen som studerer kort og gjerne også papir, og ser an hver pakke litt før han pakker den ut, og hvis det så ikke er klær, så vil han straks prøve gaven inni (klær blir raskt og effektivt kastet til side ). Veldig sympatisk innstilling til gaver, i grunnen, men det betyr at han egentlig ikke burde få mer enn fem-seks gaver om gangen. Men jeg har ikke egentlig lyst til å fordele julegavene ut over flere dager heller, hvis vi ikke "må".

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:20   #30
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Mulig at vi er heldige, men etter at vi sa i fra at vi ikke har plass til flere rælgaver (vi kjøpte oppussingsprosjekt for over to år isiden og har det temmelig trangt) har gavene blitt utelukket skikkelige og fornuftige. Og eldstejenta bemerket selv (hun visste ikke at vi hvisket tanter og besteforeldre i øret) at hun fikk gaver som ikke gikk i ble ødelagt i fjor.


Men jeg kan ikke gå å si det til folk jeg ikke vet kommer med pakker. Eller til mammas kollega. "Du, sorry altså, men vi har ikke plass til billiggaver i år, kan du kjøpe noe ordentlig?"

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:24   #31
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Men jeg kan ikke gå å si det til folk jeg ikke vet kommer med pakker. Eller til mammas kollega. "Du, sorry altså, men vi har ikke plass til billiggaver i år, kan du kjøpe noe ordentlig?"

Skjønner jo det. Men gir mora din sine kollegaer gaver til dine barn altså?
Her får vi bare fra besteforeldre, tanter/onkler etc. Altså nærmeste familie.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:25   #32
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Men jeg kan ikke gå å si det til folk jeg ikke vet kommer med pakker. Eller til mammas kollega. "Du, sorry altså, men vi har ikke plass til billiggaver i år, kan du kjøpe noe ordentlig?"

Jeg hadde nok valgt å holde slike gaver utenfor julaftenåpningen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:25   #33
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Skjønner jo det. Men gir mora din sine kollegaer gaver til dine barn altså?
Her får vi bare fra besteforeldre, tanter/onkler etc. Altså nærmeste familie.

To av dem har gjort det.
Vi gir ikke noe tilbake.

Jeg har forresten ca 15 tanter og onkler. Det er egentlig ingen av dem jeg kunne tenke meg å ringe til for å be om ordentlige gaver...Sånt får ikke jeg meg til å si.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:26   #34
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg hadde nok valgt å holde slike gaver utenfor julaftenåpningen.

Hæ? Når skal vi åpne dem da?
Du sa jo selv at noe av gleden ble borte når man spredde slikt utover flere dager...

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:28   #35
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hæ? Når skal vi åpne dem da?
Du sa jo selv at noe av gleden ble borte når man spredde slikt utover flere dager...

Jeg hadde nok spart dem til vanskelige legebesøk med sprøyter eller andre liknende situasjoner. Jeg hadde virkelig aldri ville at mine unger skulle få så mange gaver. Gleden over hver enkelt gave blir jo borte. *kynisk*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:29   #36
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

To av dem har gjort det.
Vi gir ikke noe tilbake.

Jeg har forresten ca 15 tanter og onkler. Det er egentlig ingen av dem jeg kunne tenke meg å ringe til for å be om ordentlige gaver...Sånt får ikke jeg meg til å si.

Jeg har bare ni tanter/onkler. Heldigvis har vi blitt enige om å hoppe av den gavekarusellen etter at vi ble voksne. Kostbart blir det jo også.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:33   #37
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg hadde nok spart dem til vanskelige legebesøk med sprøyter eller andre liknende situasjoner. Jeg hadde virkelig aldri ville at mine unger skulle få så mange gaver. Gleden over hver enkelt gave blir jo borte. *kynisk*

Skal vi takke for julegaven i mars da kanskje? Etter et legebesøk?

Tantene og onklene mine gir ikke MEG gaver, men de kommer med små ting til ungene.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:34   #38
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Skal vi takke for julegaven i mars da kanskje? Etter et legebesøk?

Tantene og onklene mine gir ikke MEG gaver, men de kommer med små ting til ungene.

Du kan vel takke okke som. Ungene husker neppe hver enkelt pakke om de får 63.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:37   #39
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg hadde nok spart dem til vanskelige legebesøk med sprøyter eller andre liknende situasjoner.

Synes det er ganske respektløst overfor familiemedlemmer eller andre som ønsker å gi barna en hyggelig oppmerksomhet i forbindelse med julen.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:39   #40
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.936
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Jeg skal innrømme at jeg aldri har telt, men jeg tror nok at mine jenter får i hvert fall 20 gaver hver. Heldigvis er det meste veldig skikkelige ting og både mine foreldre og flere av fadrene er glade i å kjøpe klær og andre nyttige ting. Selv kjøpte vi ikke presang til dem i det hele tatt da de var mindre og nå kjøper vi enten en gave til hver eller en felles. I år skal de få en liten CDspiller til å ha på rommet. Det blir eneste gaven til begge to fra oss.

Mine svigerforeldre er av typen som helst vil gi mange ting og det spiller ingen rolle hvor ordentlig det er. Den gleden unner jeg dem og jeg kan ikke få meg til å antyde at vi ønsker oss andre ting, så lenge de ikke spør hva jentene ønsker seg.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no