|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skikk og bruk når man selger ting på FPOk, hvis jeg tolker det riktig forventes det helt andre ting av salgstråden her enn feks finn.no (og nå tenker jeg ikke på finn-salg som er scam)? Jeg så litt sånn finn-aktig på det, har aldri selv solgt noe her inne men kun kjøpt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ekvilist
|
Sv: Skikk og bruk når man selger ting på FP
Som sagt synes jeg det er villedende dersom jeg kommer som førstemann og sier "jeg vil ha den", og så kommer en annen og "krever" varen fordi de har valgt å sende en PM om at de ønsker å kjøpe i mellomtiden. Jeg synes at selve kjøpet bør synliggjøres i tråden.
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Skikk og bruk når man selger ting på FPJeg synes ikke man er pålagt å si om man selv har kjøpt noe til nedsatt pris, selv om jeg selv helt klart hadde gjort det. Det er noe med ryddigheten i det.
|
|
|
#5 |
|
Ringskrømt
|
Alle, ikke bare den andre som viste sin interesse, har muligheten til å legge inn bud. Jeg er enig med Teo i denne debatten. Man vil gjerne bli kvitt det man prøver å selge, og hvis andres bud uteblir, ja da selger man til den som melder sin interesse. Sist redigert av Skremmern : 20-10-08 kl 02:55. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg er på nett med Hattifnatten, kjenner jeg.
|
![]() |
|
|