Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spinoff: Handler du klær til partneren?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Handler du klærne til partneren din?
Nei, jeg handler bare mine egne klær. 53 37,06%
Ja, jeg handler alle våre klær. 12 8,39%
Jeg handler litt, men langt ifra mesteparten. 33 23,08%
Jeg handler mesteparten. 22 15,38%
Jeg syr alle klærne våre av økologisk hamp som jeg dyrker selv. 3 2,10%
Jeg prøvde å sy alle klærne våre av selvdyrket økologisk hamp, men røyket opp alt sammen i stedet. 18 12,59%
Partneren min handler alle klærne våre. 1 0,70%
Partneren min syr alle klærne våre, og de lukter litt rart. 1 0,70%
Deltakere: 143. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-08, 14:36   #21
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?

Vet dere hvilken kjent, norsk sang som begynner med komma, forresten?

Gammel 26-09-08, 14:37   #22
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han handler som regel selv. Men jeg er selvfølgelig med.

Ellers hadde klesskapet vært fullt av helt like skjorter, nå er det i hvert fall litt variasjon.

Gammel 26-09-08, 14:37   #23
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Naaaaa, om jeg er på handletur og han ringer og spør om jeg kan kjøpe med noen t-shirts eller gensere, gjør jeg det. Men jeg handler ikke klær til han sånt rent generelt nei.

Det får han jammen gjøre selv. Han er igrunn avhenig av å prøve gensere p.g.a. gorillafaktor, så det er vanskelig å finne noen som passer uten å prøve.

Gammel 26-09-08, 14:43   #24
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå er jeg litt nyskjerrig på hvem som dyrker hampen og røyker den opp før de syr klær av den. Det er vel ikke lov vel?

Gammel 26-09-08, 14:45   #25
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Nå er jeg litt nyskjerrig på hvem som dyrker hampen og røyker den opp før de syr klær av den. Det er vel ikke lov vel?

Mener du at det er bedre å gjøre det etterpå?

Gammel 26-09-08, 14:47   #26
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Nei, men av og til skulle jeg ønske at jeg fikk lov til å bli med og foreslå ting. (Jeg hater å handle klær til meg selv - der er jeg helt blind - men jeg kunne godt tenke meg på å øve meg på mannen. )

Hmmmm.

Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 14:49   #27
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Standard

Njaaa, nei altså...om man røyker opp alt før man syr klær av de, har man jo ikke noe igjen å sy klær av. På en måte. Liksom.

Gammel 26-09-08, 14:52   #28
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Njaaa, nei altså...om man røyker opp alt før man syr klær av de, har man jo ikke noe igjen å sy klær av. På en måte. Liksom.

Nettopp, derfor "røyket opp alt sammen i stedet".

Gammel 26-09-08, 14:54   #29
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Standard

Godt det er fredag.

Gammel 26-09-08, 15:05   #30
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg handler mine egne og ungenes klær. Selvsagt har det hendt at jeg har kjøpt noe til mannen i gave eller funnet ting når jeg har vært ute og reist. Men stort sett så handler han det meste selv.

Gammel 26-09-08, 15:26   #31
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til nå er det hele 4 stykker som gjerne skulle sydd klærne sine av økologisk hamp og mislykkes, men absolutt som faktisk syr alle klærne sine av økologisk hamp. Hvem skulle trodd det?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 15:29   #32
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Hmmmm.

Hva gjør du her? Jobb med deg!

Gammel 26-09-08, 15:31   #33
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

som gjerne skulle sydd klærne sine av økologisk hamp og mislykkes, men absolutt som faktisk syr alle klærne sine av økologisk hamp

Og hva er det du har røkt?

Gammel 26-09-08, 15:33   #34
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg handler noe, når jeg ser noe han virkelig ville vært fin i, men stort sett gjør han slike ting selv.
Fordi han er så sær i smaken.

Svaret mitt her i tråden sammenfaller overhode ikke med svaret i pollen, fordi jeg bare måtte gå for alt. 6.

Gammel 26-09-08, 15:55   #35
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handler litt til han, men som regel er vi sammen de få gangene året han handler.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 15:55   #36
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Han kjøper klærne sine selv. Jeg har selvsagt gitt han ting i gaver avogtil, men det synes jeg blir noe annet.

Gammel 26-09-08, 15:58   #37
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og hva er det du har røkt?

Luckies med vaniljesmak, tenker jeg. Han har en hang til de. Did you get lucky, fishy?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 16:05   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope. Men jeg burde kanskje kjøpt en klokke, ser jeg.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 16:06   #39
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Han handler klærne sine selv, og ikke har jeg noe ønske om å være med når han handler dem. Jeg har kjøpt han en skjorte en gang, det var en bursdagsgave fra mamma og pappa. Til barna handler vi begge.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 16:14   #40
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt klær i bursdags- og julepresang innimellom. Men han handler det meste selv (så klart)

Jeg svarte :

Sitat:

Jeg prøvde å sy alle klærne våre av selvdyrket økologisk hamp, men røyket opp alt sammen i stedet.

Sytes et så festlig alternativt fortjente en stemme på fredags ettermiddagen. Moro hørtes det ut som også.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.