Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 14:08   #1
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

"Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Nå nærmer det seg jul, og jeg har begynt å tenke litt på hva de voksne på avdelingen til Enern skal få som juleoppmerksomhet.
"Problemet" her er vel i grunnen hva vi skal kjøpe til assistenten, som er muslim og ikke feirer jul i det hele tatt.

Noen tips?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:10   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Tror jeg rett og slett hadde kjøpt en fin blomsteroppsats.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:12   #3
Mumriel
Perspektivutvider
 
Mumriel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 272
Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Muslimer liker også gaver. Du trenger kanskje ikke gi henne en juelkrybbe, men det gir du vel ikke de andre heller? Blomster hørtes fint ut.

__________________
Ikke la ortografiske krumspring skygge for intensjonen bak dette innlegget.

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:14   #4
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.192
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Sjokolade er vel fint til både muslimer og andre. Spiser man det ikke selv, kan man servere det til folk som kommer på besøk.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:14   #5
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Noen tips?

En marsipangris?

Ben "hjelpsom og respektløs" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:15   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.192
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

En marsipangris?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:24   #7
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Jeg tror hun hadde blitt glad for gave uansett! Det blir i hvertfall min svigerinne som er Jehovas Vitne. Men du kan jo unngå noe julete (og alkohol, og griser. )

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:26   #8
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.794
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Er det vanlig å gi julegave til de barnehageansatte?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:27   #9
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

En marsipangris?

Ben "hjelpsom og respektløs" Murphy

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:27   #10
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.192
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Er det vanlig å gi julegave til de barnehageansatte?

Litt vanlig. Men jeg tror det er enda mer vanlig å ikke gjøre det. Ikke noe "krav", slik jeg har forstått det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:28   #11
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Er det vanlig å gi julegave til de barnehageansatte?

Vi gjør det aldri.
Men har registrert at andre gjør det. Vi gir en oppmerksomhet når vi slutter.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:31   #12
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.880
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Sjokolade er vel fint til både muslimer og andre. Spiser man det ikke selv, kan man servere det til folk som kommer på besøk.


Godt forslag!

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:35   #13
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Takk for tips. Marsipangrisen styrer jeg nok unna, ja.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:46   #14
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Husk at sjokolade kan inneholde gelatin - et produkt som kommer fra svin. Det vil ikke muslimer ha...


Sitat: Alle gelatinbaserte produkter (Laban, Bamsemums, Hobby, Nero,
Bananer, Skipper, gelatineprodukter i TV-godt, Sjokolademums, Banansjokolader, Lakris) er laget av gelatin basert på svin. Grunnen til dette er at vi ønsker å unngå gelatin basert på storfe, pga
kugalskapen og problemene dette medfører.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:50   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Jeg kunne godt tenke meg å gi gave til to av de ansatte i barnehagen til vesla, de er bare fantastiske og jeg gleder meg til å se dem hver morgen og ettermiddag. Men jeg bør nok la være siden det kan virke urettferdig overfor de andre ansatte. Gidder ikke gi til hele bølingen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 22:03   #16
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.927
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

I år skal jeg gi sokker til de ansatte. Jeg er snart ferdig med alle parene, men det har vært en del utskiftninger i bhg, så det er litt vanskelig å beregne hvor mange par jeg skal strikke og i hvilke str. Satser på å strikke et par ekstra. I fjor ga jeg hjemmelagde lys. Synes det er koselig å gi de ansatt en liten oppmerksomhet. De gjør en veldig god jobb.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 22:10   #17
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

En marsipangris?

Ben "hjelpsom og respektløs" Murphy


Fy da!




Jeg har tidligere år gitt en Svibel i pen potte til hver ansatt -et fint te/kaffekrus til hver ansatt - stort frukt og sjokoladefat (fellesgave til pauserommet)...
Vet at slike smågaver til jul blir satt stor pris på. Ikke pga gaven i seg selv, men det å bli husket på....

__________________
x x x

Sist redigert av Carpe Diem : 22-11-06 kl 22:16.
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 23:02   #18
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.320
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

En marsipangris?

Ben "hjelpsom og respektløs" Murphy



Jeg skulle til å si vin

Sjokolade, god te eller kaffe, duftlys...

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 11:22   #19
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Er det vanlig å gi julegave til de barnehageansatte?

Enig...

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 13:03   #20
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Jeg ga en konfekteske med sjokolade en gang og de satte veldig pris på det.
I år skal jeg kanskje kjøpe inn noen minepotter med noen blomster. De er så mange der i år så jeg må begrense det litt.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no