|
|||||||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken olje skal jeg bruke i babygrøten?Næsj, så mye om D-vitaminer kan jeg ikke, men det er jo mulig at D3 ikke er stabil i ren form? Vanskelig å syntetisere? :egentlig D-vitaminblånn:
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken olje skal jeg bruke i babygrøten?
|
|
|
#3 |
|
Audacious
|
Sv: Hvilken olje skal jeg bruke i babygrøten?Men zol, hvorfor ikke den kaldpressede økologiske tisteloljen? God på smak, og veldig sunne fettsyrer. Og du hadde da så gode erfaringer med ztjerna og den sist?
|
|
|
#4 |
|
Har fått viljen sin
|
Ga jeg tistelolje sist? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvilken olje skal jeg bruke i babygrøten?
|
|
|
#10 |
|
Absolute Beginner
|
Jeg skjønte det, det var bare en kommentar til at mange (slettes ikke bare her inne) dropper tran/eskimo etc til fordel for d-vitamindråper. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Live and let live
|
.....
|
|
|
#12 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvilken olje skal jeg bruke i babygrøten?Vi blandet litt rapsolje i maten til minsten da han fortsatt fikk egen mat, jeg tror det var Odelia (?) vi brukte mest. Det gikk ned på høykant, og gir i tillegg god konsistens på grønnsaksmos. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken olje skal jeg bruke i babygrøten?Vi har brukt rapsolje eller solsikkeolje, alt etter hva vi har hatt i hus. |
|
|
|
#20 |
|
Live and let live
|
Men, det kan det være at ungen gjør, og ungen blir jo vant med smaken også når de får det. Jeg synes ikke det er noen ide å la være å gi ungen noe som er sunt fordi en selv ikke liker det. Men dersom det finnes et alternativ som en selv også liker, så er det jo like greit å bruke det.
|
![]() |
|
|