|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Synes du at du er pen?
Omtrent slik er det.
|
|
|
#2 |
|
En som trener
|
Sv: Synes du at du er pen?Jeg kan være pen, på en god dag med litt sminke og god selvtillit. Ansiktet mitt kler bedre noen kg mindre, nå er dobbelthake og pløsekinn litt for fremtredende. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Synes du at du er pen?Her var det fjas, ja!! Endelig fant jeg dere. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
awesom
|
Sv: Synes du at du er pen?Nei, jeg er ikke særlig pen. Noen ganger er jeg litt søt dog.
Personality Goes a Long Way. Sist redigert av Lenam : 03-08-08 kl 01:33. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Synes du at du er pen?Jeg tror nesten ikke det finnes noen forklaring på det å være fotogen. Mine tvillingjenter, like gamle og like høyt elsket. Den ene av dem fotogen, den andre; overhodet ikke.
|
|
|
#6 |
|
saftig
|
Vel. Jeg syns ikke jeg er stygg, men jeg syns ikke jeg er pen heller. Noen ganger syns jeg det, når jeg har ordnet meg og sånn. Men for tyve kilo siden var jeg ikke så verst. Men jeg har sjarm, da.
|
|
|
#7 |
|
flisespikker
|
Jeg tror ikke det kan være den eneste forklaringen, i alle fall. En ting er at en del ikke greier å posere avslappet og gi et godt inntrykk når de skal fotograferes, og da spiller sikkert de tingene du nevner inn. Men hvis man fotograferer litt sånn i hytt og pine mens folk snakker eller ler eller går omkring og gjør andre ting, så er det også sånn at det er noen det ofte blir veldig pene bilder av, og noen som vanligvis ser mye mindre pene ut på bilder enn i virkeligheten. Og det henger hverken sammen med "egentlig utseende" eller selvbilde/selvtillit, etter min erfaring. Noen fremstår bare som mye penere i virkeligheten enn på bilder, og noen fremstår ofte som penere på bilder enn de gjør "live".
|
|
|
#8 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du at du er pen?Har vanskelig for å ta i mot komplimenter men takker høflig. Lita/søt og nett fikk jeg ofte høre før. Å kalle meg selv pen har jeg problemer med. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Synes du at du er pen?Jeg er penest inni. |
|
|
|
#11 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Synes du at du er pen?Nei, jeg synes egentlig ikke det. Ikke det at jeg synes at jeg er stygg, langt ifra men jeg har nok skavanker til at jeg ikke akkurat ser på meg selv som et kunstverk. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Leser
|
Nei, hallo! Du er jo nydelig!
Minn inntrykk av de som blir mindre pene på bilder som man bare "knipser rundt omkring" er at de snakker hele tiden - da blir det mange morsomme grimaser.
|
|
|
#14 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du at du er pen?Nei, det synes jeg ikke at jeg er. Men jeg vet at jeg kan være søt, og antageligvis sjarmerende, for jeg har hatt ganske mange som har vært forelsket i meg i mer gyldne tider. Nå har jeg lagt på meg ørti kg og har aldri tid til å stelle meg selv, og da ser jeg stort sett ut som en katastrofe.
|
|
|
|
#17 |
|
Borte
|
Sv: Synes du at du er pen?Nei, jeg er ikke pen, men jeg tror jeg har en utstråling som veier opp for manglende skjønnhet.
|
|
|
#18 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du at du er pen?Helheten er ganske bra, så på en god dag er jeg ganske pen... innbiller jeg meg
|
|
|
#19 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Synes du at du er pen?Jeg syns ikke selv at jeg er pen, men jeg liker utseende mitt forholdsvis godt. Det er meg.
|
![]() |
|
|