Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-08, 10:46   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Eh...? Du er jo SMASHING!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg syns jeg er pen, men stort sett ser jeg bare kviser/sår/arr og ser også at andre stirrer på det samme og da er jeg bare stygg.

Omtrent slik er det.

Så BRA at andre synes den filmen var dum også.

Gammel 03-08-08, 10:51   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan være pen, på en god dag med litt sminke og god selvtillit. Ansiktet mitt kler bedre noen kg mindre, nå er dobbelthake og pløsekinn litt for fremtredende.

Ellers er jeg fotogen, jeg tar meg stort sett bra ut på bilder og bedre enn IRL.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 01:19   #3
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Her var det fjas, ja!! Endelig fant jeg dere.

Saklig: Pen? Jeg? På gamle bilder kan jeg se at jeg slett ikke så verst ut, blid og søt om ikke annet, og jeg hadde vel "draget" nok til å ha litt sjøltillitt. Nå, mange kilo etter, ser jeg fortsatt at jeg er søt i ansiktet på en god dag, men det beror gjerne på humøret. 5-åringen min sier forresten daglig at jeg er penest i verden. Dessuten kan jeg umulig være voksen, for jeg ser jo ut som en ungdom. Å, så glad jeg er i den gutten.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 01:21   #4
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg er ikke særlig pen. Noen ganger er jeg litt søt dog.

Jeg er ikke stygg, men høys ordinær på en måte.

Ca 4 ganger i året har jeg styggdag, da syns jeg selv at jeg er så stygg at jeg blir direkte sur om folk sier jeg er pen, det er de dagerne da huden min føles som sandpapir, håret minner om stålull og poserne under øynene ligner på noe man får kjøpt for 70 øre på butikken. De er ofte disse dagern når jeg heller ikke finner et eneste fint plagg i garderoben min, all sminken har blitt gammel og ekkel over natten og buksene er for stramme.

Sist redigert av Lenam : 03-08-08 kl 01:33.
Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 02:00   #5
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror nesten ikke det finnes noen forklaring på det å være fotogen. Mine tvillingjenter, like gamle og like høyt elsket. Den ene av dem fotogen, den andre; overhodet ikke.

Sånn har det vært siden de var helt nyfødte, merkelig!

Gammel 03-08-08, 02:06   #6
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hvis noen sier til deg at du er pen, klarer du å tro på dem? Eller avfeier du det?

Vel. Jeg syns ikke jeg er stygg, men jeg syns ikke jeg er pen heller. Noen ganger syns jeg det, når jeg har ordnet meg og sånn. Men for tyve kilo siden var jeg ikke så verst. Men jeg har sjarm, da. Har jeg hørt.

Gammel 03-08-08, 02:10   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Ang. det med å være fotogen og sånn, så mener jeg bestemt at de som ikke er det, er det pga tankene de har om seg selv og(/eller) om man er redd for kameraet og hva det skal fange opp.

Jeg tror ikke det kan være den eneste forklaringen, i alle fall. En ting er at en del ikke greier å posere avslappet og gi et godt inntrykk når de skal fotograferes, og da spiller sikkert de tingene du nevner inn. Men hvis man fotograferer litt sånn i hytt og pine mens folk snakker eller ler eller går omkring og gjør andre ting, så er det også sånn at det er noen det ofte blir veldig pene bilder av, og noen som vanligvis ser mye mindre pene ut på bilder enn i virkeligheten. Og det henger hverken sammen med "egentlig utseende" eller selvbilde/selvtillit, etter min erfaring. Noen fremstår bare som mye penere i virkeligheten enn på bilder, og noen fremstår ofte som penere på bilder enn de gjør "live".

Gammel 03-08-08, 14:58   #8
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Har vanskelig for å ta i mot komplimenter men takker høflig. Lita/søt og nett fikk jeg ofte høre før. Å kalle meg selv pen har jeg problemer med.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 15:17   #9
Left
Passiv

Standard

Jeg er penest inni.

Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 02:11   #10
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

De eneste bildene jeg synes jeg er rett-rundt-hjørnet-for-pen på er de hvor jeg har anstrengt meg masse for å tenke på hvor glad jeg er i fotografen, eller den jeg er avbildet sammen med.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 02:18   #11
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Nei, jeg synes egentlig ikke det. Ikke det at jeg synes at jeg er stygg, langt ifra men jeg har nok skavanker til at jeg ikke akkurat ser på meg selv som et kunstverk.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 02:30   #12
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg synes ikke jeg er pen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 09:32   #13
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Med riktig sminke kan jeg kanskje se litt søt ut, men pen? Overhodet ikke.

Nei, hallo! Du er jo nydelig! Virkelig.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men hvis man fotograferer litt sånn i hytt og pine mens folk snakker eller ler eller går omkring og gjør andre ting, så er det også sånn at det er noen det ofte blir veldig pene bilder av, og noen som vanligvis ser mye mindre pene ut på bilder enn i virkeligheten.

Minn inntrykk av de som blir mindre pene på bilder som man bare "knipser rundt omkring" er at de snakker hele tiden - da blir det mange morsomme grimaser.

Gammel 03-08-08, 09:40   #14
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, det synes jeg ikke at jeg er. Men jeg vet at jeg kan være søt, og antageligvis sjarmerende, for jeg har hatt ganske mange som har vært forelsket i meg i mer gyldne tider. Nå har jeg lagt på meg ørti kg og har aldri tid til å stelle meg selv, og da ser jeg stort sett ut som en katastrofe.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 09:48   #15
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, det synes jeg ikke. Jeg ser helt alminnelig ut, men kan noen ganger muligens være litt søt (for noen).

Gammel 03-08-08, 11:35   #16
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I'm so pretty
and so witty
I'm so pretty and witty and bright....:not:

Jeg kan melde at jeg ikke ble særlig fin med halvlangt hår.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 11:36   #17
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg er ikke pen, men jeg tror jeg har en utstråling som veier opp for manglende skjønnhet.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 11:54   #18
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Helheten er ganske bra, så på en god dag er jeg ganske pen... innbiller jeg meg :lykkelig og i god tro:.

Gammel 03-08-08, 11:55   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke selv at jeg er pen, men jeg liker utseende mitt forholdsvis godt. Det er meg.

Jeg er åpen og blid og utadvent, det er vel oftest de egenskapene ved meg som tiltrekker folk, ikke det at jeg er så vakker, liksom.

Men jeg tror på folk når de gir meg kompliment. Når venner av meg sier jeg er nydelig så er jeg jo det for dem.

Gammel 03-08-08, 13:07   #20
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Nei det synes jeg ikke, selv om mange har sagt jeg er pen så klarer jeg ikke tro på de. Alltid hatt dårlig selvtillit.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.