|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Synes du at du er pen?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Nå aner jo ikke JEG hva det mennesket tenkte da sitatet ble ytret, men jeg regner med at det ikke var særlig seriøst ment. |
|
|
|
#3 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Synes du at du er pen?Det å være fotogen er forresten en rar ting. Jeg har masse bilder av datteren vår sammen med niesene våre, og den ene niesen er alltid så utrolig pen på bildene. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Jeg spurte mannen min i går om han syntes han var pen, og det mente han at han var fordi en kompis av han hadde sagt at en dame hadde sagt han var pen. Dette er ca 15 år siden. Noen tar i alle fall mot de koplimentene de får.
Jeg tror ikke akkurat det var helt alvorlig ment. Men jeg skjønner godt at folk får inntrykk av at modeller er litt korte, de fleste som er modeller er jo bla veldig unge. Jeg synes jo at folk får litt mer personlighet etter de har levd litt og erfart litt. (Eller kanskje jeg bare synes dette fordi jeg er gammel selv, hvem vet.
|
|
|
#5 |
|
Leser
|
Sv: Synes du at du er pen?Er forresten enig med dere at det er rart dette med å være fotogen. Lurer på hva som gjør det?
|
|
|
#8 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du at du er pen?Eg er forholdsvis fotogen, uten å vere pen og vil jammen ikkje ha på meg å ha dårlig personligheit.
|
|
|
|
#9 |
|
|
Se, akkurat dette er sånt som trigger meg litt. Det er liksom greit med fordommer den veien? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Leser
|
Tja, enig i at det var en dårlig formulering. Personlighet var feil ord. Men jeg synes det er en forskjell på å være 6, 16, 26, 36 og 46. (Og så videre)
|
|
|
#11 |
|
intro
|
Pøh, modeller er jo dritlange!
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mulig det var alvorlig ment, men det betyr jo ikke at det er riktig.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Damer? Søren, dette var heller ikke tråden for meg. |
|
|
|
#14 |
|
<*(((<
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Sv: Synes du at du er pen?Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å høre om hva mennene her synes/tenker om penhet, både hos seg selv og andre. Jeg lurer litt på hvor opptatt menn er av eget utseende i forhold til hva damer typisk er (og så kunne det selvsagt være interessant å høre hva dere tenker om damers utseende).
|
|
|
#16 |
|
intro
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er også interessert i mennene sine synspunkt og synes kanskje overskriften er en smule diskriminerende. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Jeg får vel si noe her før Skilpadda begynner å furte i den andre tråden. |
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Synes du at du er pen?I dette tilfellet er du i høyeste grad diskriminert, Nebbia. Jeg beklager så meget. |
|
![]() |
|
|