Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-08, 00:06   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Er det ikke bittelitt mer sannsynlig at det er ei knallunnskyldning for de lite fotogene?

Jeg håper jo det.

Men helt seriøst synes jeg ikke det er spesielt kult om man automatisk tenker om usedvanlig pene mennesker at de sikkert har en kjip personlighet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:09   #2
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg håper jo det.

Men helt seriøst synes jeg ikke det er spesielt kult om man automatisk tenker om usedvanlig pene mennesker at de sikkert har en kjip personlighet.

Nå aner jo ikke JEG hva det mennesket tenkte da sitatet ble ytret, men jeg regner med at det ikke var særlig seriøst ment.

Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:06   #3
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Det å være fotogen er forresten en rar ting. Jeg har masse bilder av datteren vår sammen med niesene våre, og den ene niesen er alltid så utrolig pen på bildene. De andre to blunker av og til, eller tygger på noe, eller snur seg vekk, eller gjør en grimase - men ikke denne ene jenta. I virkeligheten er vil jeg si at de er omtrent like pene (selv om jenta vår selvsagt er aller penest. )

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:08   #4
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å høre om hva mennene her synes/tenker om penhet, både hos seg selv og andre. Jeg lurer litt på hvor opptatt menn er av eget utseende i forhold til hva damer typisk er (og så kunne det selvsagt være interessant å høre hva dere tenker om damers utseende).

Jeg spurte mannen min i går om han syntes han var pen, og det mente han at han var fordi en kompis av han hadde sagt at en dame hadde sagt han var pen. Dette er ca 15 år siden. Noen tar i alle fall mot de koplimentene de får. (Jeg synes han er pen og sier det ofte, det er mulig at han er blitt påvirket av det også, da.)

Jeg klarer ikke slippe den, og lurer på om det var alvorlig ment. Virkelig.

Jeg tror ikke akkurat det var helt alvorlig ment. Men jeg skjønner godt at folk får inntrykk av at modeller er litt korte, de fleste som er modeller er jo bla veldig unge. Jeg synes jo at folk får litt mer personlighet etter de har levd litt og erfart litt. (Eller kanskje jeg bare synes dette fordi jeg er gammel selv, hvem vet. )

Gammel 03-08-08, 00:08   #5
him
Leser

him sin avatar

him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er forresten enig med dere at det er rart dette med å være fotogen. Lurer på hva som gjør det? Hadde vært interessant å vite.

Gammel 03-08-08, 00:09   #6
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Er forresten enig med dere at det er rart dette med å være fotogen. Lurer på hva som gjør det? Hadde vært interessant å vite.

Kanskje de har et fotogen?

Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 01:57   #7
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Er forresten enig med dere at det er rart dette med å være fotogen. Lurer på hva som gjør det?

De har vokst opp med mørkerom i huset, og et stadig krav om å smiiiiile.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:10   #8
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg er forholdsvis fotogen, uten å vere pen og vil jammen ikkje ha på meg å ha dårlig personligheit.

Gammel 03-08-08, 00:10   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke akkurat det var helt alvorlig ment. Men jeg skjønner godt at folk får inntrykk av at modeller er litt korte, de fleste som er modeller er jo bla veldig unge. Jeg synes jo at folk får litt mer personlighet etter de har levd litt og erfart litt. (Eller kanskje jeg bare synes dette fordi jeg er gammel selv, hvem vet. )

Se, akkurat dette er sånt som trigger meg litt. Det er liksom greit med fordommer den veien?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:20   #10
him
Leser

him sin avatar

Standard

Se, akkurat dette er sånt som trigger meg litt. Det er liksom greit med fordommer den veien?

Tja, enig i at det var en dårlig formulering. Personlighet var feil ord. Men jeg synes det er en forskjell på å være 6, 16, 26, 36 og 46. (Og så videre)

Jeg vil jo si at datteren min på 6 har mindre forståelse for Palestina-Israel konflikten enn jeg har. Jeg synes ikke dette er negativt, men normalt. Det samme gjelder en 16 åring. Jeg synes det er helt normalt at en 16 åring ikke er interessert i de samme tingene eller har den samme kunnskapen som en på 26. Synes ikke du at folk på 26 generelt sett er mer modne enn de på 16?

Gammel 03-08-08, 00:13   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg skjønner godt at folk får inntrykk av at modeller er litt korte

Pøh, modeller er jo dritlange! Og mitt inntrykk er at mange setter likhetstegn mellom høy og pen. :kort, selvfølgelig:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:14   #12
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg klarer ikke slippe den, og lurer på om det var alvorlig ment. Virkelig.

Mulig det var alvorlig ment, men det betyr jo ikke at det er riktig.

Jeg har to gutter. Den ene er fotogen, den andre ikke. Han fotogene kan vi like godt kalle Personligheten.

Gammel 02-08-08, 23:23   #13
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hvordan er det med dere damer der ute, normale eller mindre normale, hvordan er synet på dere selv?

Damer? Søren, dette var heller ikke tråden for meg.

:sniker meg ut av tråden med en følelse av å være diskriminert og/eller ignorert:

Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:27   #14
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hvordan er det med dere damer der ute, normale eller mindre normale, hvordan er synet på dere selv?

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Damer? Søren, dette var heller ikke tråden for meg.

:sniker meg ut av tråden med en følelse av å være diskriminert og/eller ignorert:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:27   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å høre om hva mennene her synes/tenker om penhet, både hos seg selv og andre. Jeg lurer litt på hvor opptatt menn er av eget utseende i forhold til hva damer typisk er (og så kunne det selvsagt være interessant å høre hva dere tenker om damers utseende).

Gammel 02-08-08, 23:29   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:35   #17
Nebbia
Passiv

Standard

Jeg kunne veldig tenkt meg å svare også, men nå synes jeg trådtittelen hindrer meg i det. Jeg gidder ikke lage ny tråd, så dere får klare dere uten min input.

:sniker meg ut igjen:

Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:43   #18
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Jeg kunne veldig tenkt meg å svare også, men nå synes jeg trådtittelen hindrer meg i det. Jeg gidder ikke lage ny tråd, så dere får klare dere uten min input.

:sniker meg ut igjen:

Jeg er også interessert i mennene sine synspunkt og synes kanskje overskriften er en smule diskriminerende.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 15:27   #19
Nebbia
Passiv

Standard

Jeg får vel si noe her før Skilpadda begynner å furte i den andre tråden.

Jeg er ikke spesielt opptatt av mitt utseende. Nå kan jeg ikke snakke på vegne av andre enn meg selv, men jeg har inntrykk av at menn som er 10-15 år yngre enn meg, er langt mer opptatt av eget utseende. Det er kanskje likestillingen som begynner å gjøre sitt inntog her også?

Om jeg er pen? Nei, det vil jeg ikke si. Ikke er jeg stygg heller. Jeg føler ikke at jeg stikker meg ut i noen retning og føler meg veldig komfortabel med det.

Og damene, da -er de pene? Pen er et ord jeg bruker svært sjelden, og det er vel en grunn til det. Jeg føler meg lite komfortabel med å bruke det ordet. Hvis noen sier at den og den er pene, kan jeg sikkert være enig, men det er ikke et ord jeg selv ville brukt.

Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:25   #20
Albertine
Passiv

Standard

I dette tilfellet er du i høyeste grad diskriminert, Nebbia. Jeg beklager så meget.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.