Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor bestille billigst mulig dåpskake?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-08, 21:20   #61
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bestille billigst mulig dåpskake?

Hvis du bor et sted hvor de selger PALS overtrekksmarsipan, er den veldig, veldig grei - til og med for sånne som meg som alltid får klissete marsipan av en eller annen grunn.
Jeg sverger til denne nå fordi jeg ikke har hatt ett eneste uhell med den!

ulempen er at du må kjøpe en diger pakke, evt. ringe et bakeri og høre om du kan få tigd til deg en bit fra dem til en liten penge
(eller en veldig grei løsning: ringe baker og høre om de kan selge deg ferdig rullet marsipanlokk - det solgte vi rett som det var i bakeriet jeg jobbet i før)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 21:41   #62
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor bestille billigst mulig dåpskake?

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Hvis du bor et sted hvor de selger PALS overtrekksmarsipan, er den veldig, veldig grei - til og med for sånne som meg som alltid får klissete marsipan av en eller annen grunn.
Jeg sverger til denne nå fordi jeg ikke har hatt ett eneste uhell med den!

ulempen er at du må kjøpe en diger pakke, evt. ringe et bakeri og høre om du kan få tigd til deg en bit fra dem til en liten penge
(eller en veldig grei løsning: ringe baker og høre om de kan selge deg ferdig rullet marsipanlokk - det solgte vi rett som det var i bakeriet jeg jobbet i før)

Min konditor venninne sier at rema marsipanen er like bra om så ikke bedre en å får en klump hos en baker.for den er MYE dyrere. om du ikke får den ferdig rullet.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 23:44   #63
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bestille billigst mulig dåpskake?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.


Og har nettopp hatt henne på bsøk, det er den billige marsipanen på rema i lilla? forpakning som er best. Er vel landlord det??

Den lilla er fra Odense, Landlord er i gjennomsiktig emballasje tror jeg. Odense sin smaker best som spisemarsipan (den smaker som Nidar sin, fantastisk), men Landlord sin funker nok helt fint til kake ja. Dessuten er Odense svindyr mens Landlord er billig. Penger spart for de fattige!

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Lykke til med bakingen, Iset. Bare et lite tips for å dele kaken.
Bruk en meter med fin sytråd og dra/skjær gjennom bunnen. Det høres for enkelt ut, men det fungere som bare det.

Takk for tipset.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 10:00   #64
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bestille billigst mulig dåpskake?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Min konditor venninne sier at rema marsipanen er like bra om så ikke bedre en å får en klump hos en baker.for den er MYE dyrere. om du ikke får den ferdig rullet.

Vet du, det er det mange som sier! At Landlord-marsipanen er så bra. Men for meg funker det bare ikke...derfor denne hangen til PALS

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 10:01   #65
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bestille billigst mulig dåpskake?

lykke til med bakinga, forresten!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 10:35   #66
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor bestille billigst mulig dåpskake?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Den lilla er fra Odense, Landlord er i gjennomsiktig emballasje tror jeg. Odense sin smaker best som spisemarsipan (den smaker som Nidar sin, fantastisk), men Landlord sin funker nok helt fint til kake ja. Dessuten er Odense svindyr mens Landlord er billig. Penger spart for de fattige!


Men hun sa den billige på rema. så hun har sikkert bommet litt med fargen på embalasjen i farta.
Så er Landlord`en hun mente

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 10:36   #67
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor bestille billigst mulig dåpskake?

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Vet du, det er det mange som sier! At Landlord-marsipanen er så bra. Men for meg funker det bare ikke...derfor denne hangen til PALS


Joda men ikke alle som får tak i PALS`en , og mange plasser er den SVINDYR.

Men får du den ferdigrullet for noen kr så er dte verd pengene.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 11:59   #68
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bestille billigst mulig dåpskake?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Nei den skal være tynn. ellers blir den ikke fin på kaka. Den bør være max 5 mm

om den er for tykk så blir den klumpete, den sprekker på kaka, og den blir seig, og bløt

Og som jeg ahr sagt før har man annet en ren krem rett under så svetter den og.


Og har nettopp hatt henne på bsøk, det er den billige marsipanen på rema i lilla? forpakning som er best. Er vel landlord det??

Vanskelig å definere hva som er tynt eller ikke for tynt. Jeg har ihvertfall brukt det tipset og kakene verken svetter eller sprekker. Lett å løfte lokket over på kaka også.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 12:11   #69
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bestille billigst mulig dåpskake?

Nå er jeg forresten veldig spent på denne kaka. Etter all tid her inne har du brukt mye energi på den likevel. Lykke til, legg ut bilde!

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 12:20   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bestille billigst mulig dåpskake?

Får helt prestasjonsangst her.
Neida, jeg lover å legge ut bilde.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no