Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tror du på hjelpere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tror du på hjelpere?
Ja 67 38,29%
Nei 75 42,86%
Vet ikke 33 18,86%
Deltakere: 175. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-06, 10:56   #1
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Nei, det tror jeg ikke vi har

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 11:13   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen kommer til å kunne overbevise meg verken den ene eller den andre veien. Jeg er tilbøyelig til å svare at "slikt er det ikke meningen at vi skal vite noe for sikkert om". Jeg synes det er arrogant å avvise det 100 %, samtidig som det er utrolig naivt å la seg blende av det man ser/hører og være fullstendig overbevist.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 10:21   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Nei.

Gammel 18-11-06, 11:10   #4
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei..tror ikke på noen form for organisert åndevirksomhet.

Men om jeg tror de finnes.. ja kanskje.. men ikke at de passer på hver sin liksom.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 11:13   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det tror jeg absolutt ikke på.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 11:20   #6
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Ja det tror jeg. Har alltid vært litt interessert i dette tema og særlig etter at Nicholas døde. Det var et par ting som skjedde på rommet til Nicholas dagen etter at han døde. Og har opplevd en del ting selv men det er mange år siden nå. Men tror nok at mannnen min er mer mottagelig enn meg.
For mange år siden var jeg hos en Clear Voyance og hun kunne se hjelperne mine.
Dette tema er veldig spennende.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 10:00   #7
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det gjør jeg ikke

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:51   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Hjelpere/engler... kjært barn har mange navn. klart jeg tror. Har jo selv opplevd litt av hvert selv.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 23:42   #9
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jepp!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 08:26   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror vel ikke på det, men en hjelper eller to hadde ikke vært å forakte

Gammel 26-11-06, 12:15   #11
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Ja, jeg tror det finnes ting mellom himmel og jord vi ikke kan forklare på en rasjonell måte.

Jeg har også opplevd endel uforklarlige ting som f.eks å drømme råtten lukt i forbindelse med dødsfallet til min bestemor (hun sto meg veldig nær), drømmer som skjer og en sterk intuisjon/magefølelse iforhold til hva som kommer til å skje. Jeg velger å tolke dette inn under kategoriene fantasi og livserfaring.

Og hvis jeg har hjelpere, har de iværtfall sviktet meg totalt den siste tiden...

Gammel 29-06-07, 19:33   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det tror jeg overhodet ikke på.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 21:43   #13
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Så mye vondt man hører om som skjer rundt i verden, så kan det umulig finnes hjelpere.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 21:52   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Så mye vondt man hører om som skjer rundt i verden, så kan det umulig finnes hjelpere.

Det skjer vel like mye godt som det skjer vondt. Det skjer ufattelig mye godt og positivt i verden også.

Gammel 29-06-07, 22:23   #15
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det skjer vel like mye godt som det skjer vondt. Det skjer ufattelig mye godt og positivt i verden også.

Amen!

Gammel 02-07-07, 00:49   #16
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 23:24   #17
Frantzen
Passiv

Standard

Ja, jeg tror ihvertfall at vi har "noe" rundt oss. Har opplevd uforklarlig nærvær selv.

(og etter å ha skummet meg gjennom hele denne tråden så ser jeg hvilket enormt konflikt-potensiale det ligger i dette temaet her på forumet. Jøss.)

Sist redigert av Frantzen : 09-11-07 kl 23:58.
  Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 11:28   #18
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Ja jeg tror på hjelpere.

Gammel 10-11-07, 11:59   #19
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror på hjelpere i den forstand at jeg tror på Gud, og jeg tror at englene er Hans sendebud som kan hjelpe oss.

I Matteus 18:10 står det bla. at vi alle har vår egen engel som alltid ser Faderens ansikt.

Men jeg ber aldri til engler. Jeg ber til Gud, for jeg tror at det er Han som har skapt engler, og som styrer dem.

Husker jeg lærte en sang om engler på søndagsskolen som jeg synes er fin:

"Jeg har en engel som følger meg, jeg har en engel som følger meg hver dag. Om jeg sitter eller står, så vet han det, jeg har en engel som følger meg."

Gammel 10-11-07, 14:22   #20
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Om jeg sitter eller står, så vet han det, jeg har en engel som følger meg."

"Om jeg sitter eller står, om jeg løper eller går, jeg har en engel som følger meg"?

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.