Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-09, 22:06   #1
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Den var knall!!

og:
4 slike:

og 4 slike:

Gammel 02-10-09, 23:16   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ikke akkurat direkte interiør kanskje, men ... Har bestilt nytt dørskilt:

Gammel 03-10-09, 11:28   #3
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Det var fint!! Trenger dørskilt vi også, kostet dette mye da?

Gammel 03-10-09, 11:59   #4
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Det var fint!! Trenger dørskilt vi også, kostet dette mye da?

775,- inkl. mva og frakt gjennom Postens Skiltbutikk. Rimeligste jeg har funnet av dette slaget. De har forøvrig flere varianter, fargevalg mm.

Postens Skiltbutikk

Gammel 03-10-09, 14:03   #5
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

775,- inkl. mva og frakt gjennom Postens Skiltbutikk. Rimeligste jeg har funnet av dette slaget. De har forøvrig flere varianter, fargevalg mm.

Postens Skiltbutikk

http://www.dorskilt.com/

Her får man dørskilt fra 390 og oppover i samme sjanger

Slike skilt er fine!

Gammel 04-10-09, 00:04   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

http://www.dorskilt.com/

Her får man dørskilt fra 390 og oppover i samme sjanger

Slike skilt er fine!

Aaahh, se det - det var jo noen gode priser da. Har bare vært innom to andre nettsider jeg har funnet, og der skulle de ha mellom 1 200,- og 2 000,- for slike skilt! Så jeg tenkte 775,- var et realt kupp!

Men jeg angrer ikke altså, er kjempefornøyd med skiltet vi har bestilt, liker den elegante looken. Har sett tilsvarende live og de er knallfine!!

Gammel 25-10-09, 21:27   #7
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Standard

Ny lampe fra Bohus:

Gammel 03-10-09, 13:14   #8
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fint dørskilt! Man kan også kjøpe pleksiramme på Åhlens til ca. 150 kroner, fire egnede skruer i en jernvarehandel til en slikk og ingenting, og et transparentark med valgfri tekst (fra pc). Transparentarket kan man skifte ut etter behov. Resultatet blir ganske likt dette over.

Gammel 17-01-10, 01:42   #9
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Vi kjøpte julegave fra oss til oss i dag:

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 17-01-10, 09:38   #10
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hm... jeg tror også jeg drar kjensel på den utsikten?

Jeg har ikke kjøpt så mye spennende til heimen i det siste, men vi har nå fått en slik på soverommet:

Gammel 17-01-10, 09:50   #11
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Synes det så litt kjent ut utenfor vinduet ditt. Lurer på om det er i mitt gamle nabolag?

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Hm... jeg tror også jeg drar kjensel på den utsikten?

Jeg har ikke kjøpt så mye spennende til heimen i det siste, men vi har nå fått en slik på soverommet:

Det kan godt hende - er ikke så vanskelig å kjenne igjen.

Salt er ikke aktiv  
Gammel 17-01-10, 12:36   #12
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Denne er kjøpt til podens rom.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 04-10-09, 18:31   #13
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Så har vi bestilt sofa!

En Creativo fra Skalma - har bestilt fra Danmark og henter den antakelig selv, sparer litt over 6 000,- på det. Ligner veldig den på bildet over, men vi har valgt en annen hjørneløsning, og et stoff som er en nyanse annerledes, men fortsatt grå.

Edit: Det er denne fargen vi skal ha - forhandler ga oss feil opplysninger, i tillegg til helt feil pris, slik at vi ved ny utregning faktisk sparer 10 000,- på at vi nå har bestilt sofaen fra Danmark, og da er moms tatt med i beregningen!!

Sist redigert av Bomull : 13-10-09 kl 21:44.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 08-10-09, 13:53   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

kokos har bøyd seg for knertens bud, og har kjøpt tilbehør til rommet hans fra Cars. :gremmes: Jaja, det ble bare to hengelamper (hvor jeg kan bytte ut skjermen så lett som en plett når han går lei) og tre bilder som har forelsket seg helt i.

Lampe:

Bildene finner jeg ikke bilder av, men de var ikke så aller verst.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 09-10-09, 21:31   #15
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

I dag benyttet jeg meg av Kid sitt tilbud på gardiner, 2 for 1, og fikk kjøpt alle seks høydene til stuen for halve prisen. Landet på en lingardin med struktur, som faktisk er akkurat de samme som vi hadde i stuen i det forrige huset, bare disse er hvite. Tror de blir veldig fine til sofaen og de lyse veggene samt fondveggen. Kjekt å spare penger også!

I tillegg kjøpte jeg fire pynteputer de akkurat pakket ut da jeg kom; hvite med grått mønster. Skal ha de sammen med noen lilla puter el.l, men de har jeg ikke funnet enda, jeg har det bare klart for meg hvordan jeg vil ha det . Greit å ha noen puter som passer til alt, så kan man trikse og mikse med farger som man lyster fra tid til annen.

Bildet yter ikke putene rettferdighet, den er mye hvitere i bunnen og det er noen hvite/lyse snirkler som tar opp "skinnet" i gardinene, samt at det grå ikke er så mørkt. Vanskelig å forklare, jeg må nesten ta egne bilder av det hele, men det gidder jeg ikke nå ...

Gammel 10-10-09, 15:46   #16
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ny brødboks på benken:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 011.jpg (208,3 KB, 34 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 10-10-09, 17:05   #17
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Ny brødboks på benken:

Den var fin! Hvor har du kjøpt den?

Prilla er ikke aktiv  
Gammel 10-10-09, 20:45   #18
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Prilla, her.

Den var fin! Hvor har du kjøpt den?

På Britts Boutique i Tromsø.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 14-10-09, 11:44   #19
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

kokos har bøyd seg for knertens bud, og har kjøpt tilbehør til rommet hans fra Cars. :gremmes: Jaja, det ble bare to hengelamper (hvor jeg kan bytte ut skjermen så lett som en plett når han går lei) og tre bilder som har forelsket seg helt i.

Hvor fikk dere tak i disse lampene?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv  
Gammel 14-10-09, 11:51   #20
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Hvor fikk dere tak i disse lampene?

Så de mange steder; Maxbo, Bauhaus, Lampehuset (Bohus og Skeidar hadde også noen Cars-lamper, men ikke akkurat denne). Endte opp med å kjøpe på Lampehuset fordi de hadde 50% på nesten hele butikken, og dermed kostet det 114,- per lampe.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.