Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Til syden med barna

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-08, 09:11   #1
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Til syden med barna

I går bestilte vi tur til Alcudia. Barna er da 4 år og 6 md. Ingen av de har vært i syden før. Vi reiser 0715 om morgenen, så regner med det kan bli litt trøtte barn. Har droppet maten på flyet, ser for meg at det blir kaos. Tar imot tips til hva som kan gjøre turen vår fantastisk

Skal på Sea club med Ving,noen som har vært der?

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 09:24   #2
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Til syden med barna

Jeg hadde definitivt bestilt mat på flyet! Matpakke på fly kan også bli masete, iallfall når man må ha flere matpakkemåltider..
Vi har tatt med dvd-spiller og diverse filmer/lydbøker o.l.: underholdning til barna, høreklokker (med "puter", ikke bare sånne propper), et par fleecetepper og en eller to sånne nakkestøttebamser for sovekomfort...
Og selvfølgelig matpakke, i tillegg til maten vi har bestilt. Sist vi reiste tok vi også med en bilpute i håndbagasjen, så minstemann kunne sitte på den i flyet og bruke den i div drosjeturer i syden.

Har dere evt noen form for bæreanretning til babyen? Lurt å ha med... Slynge eller ergo, eller lignende..
Vi har også tatt med mesteparten av det vi trengte av bleier (men nå skulle vi til et sted vi hadde fått tips om at bleien både var dyre og dårlige! :smil

Håper dere får en fin tur!

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 09:27   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til syden med barna

Jeg ville også bestilt mat! Det er ikke SÅ lang flytur, men maten er god å ha, evt som en avledning..... Vi og pleier å ta med DVD-spiller, det holder gutta i ro ganske så lenge.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 09:43   #4
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Til syden med barna

Maten har vi ikke bestilt,men det bruker og få være noe og få kjøpt uansett.Så er vi sultne så kjøper vi det (er jo bare 3,5 timer i flyet). Siden jeg må sitte med minstemann i fanget og mannen må passe på vår overaktive datter så sroppet vi det... Har Babybjørn som jeg skal h med til minstemann ja

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 09:44   #5
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Til syden med barna

Eh dvd spiller? Sånne som fins i bil eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 09:47   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til syden med barna

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Eh dvd spiller? Sånne som fins i bil eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Ja sånn til bilen. Ikke alle er med batterier, men det er helt genialt!

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 10:01   #7
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.940
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til syden med barna

DVD spiller er genialt ja Jeg ville også bestilt flymaten, selv om den er kjedelig er den i det minste et avbrekk. Tror ikke nødvendigvis en får kjøpt noe særlig mat heller, annet enn snacks. Ta med kjeks e.l. til 4 åringen.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 10:06   #8
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Til syden med barna

Bestill deg plass helt foran i flyet, hvor det er plass til en bassinett til babyen (en seng de skrur i veggen foran deg). Jeg var heldig, min baby på 5 mnd, sov hele veien ned, og hele veien opp i den senga, uvurdelig!!

Ha med en liten eske med kjeks, rosiner, potetskruer el. til 4 åringen, som du kan dra frem som et ess i ermet om det trenges. Vår største ville ikke ha flymaten.

god tur!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 10:07   #9
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Til syden med barna

Vi ville ha sete der det var ekstra plass,men ikke noe ledig.... Ja vi har diskutert og kjøpe dvd spiller til bilen,nå tror jeg jammen vi skal gjøre det.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 10:12   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Til syden med barna

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Vi ville ha sete der det var ekstra plass,men ikke noe ledig.... Ja vi har diskutert og kjøpe dvd spiller til bilen,nå tror jeg jammen vi skal gjøre det.

Vår erfaring er at ungene sovner litt på flyet fordi vi står opp midt på natta for å rekke så tidlig fly. Flymaten har faktisk vært en avledning og spennende å åpne. Ellers har vi tatt med noen bøker og leker og tegnesaker i håndbagasjen. Dvd-spiller er nok kjempefint for eldstemann.
Husk pupp, flaske og/eller smokk på opp-og nedstigning.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 10:16   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til syden med barna

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Vi ville ha sete der det var ekstra plass,men ikke noe ledig.... Ja vi har diskutert og kjøpe dvd spiller til bilen,nå tror jeg jammen vi skal gjøre det.

Husk å sjekk at den går på batterier!! Vi kjøpte en billig variant for to år siden som bare går på strøm i bilen. Så vi kjøpte faktisk to nye, single, i høst. På den måten kan de se på forskjellige filmer. Det er liksom ikke på helt samme sted når det er 3.5 år mellom de. Den ene vil se Ninja Turtles mens den andre BARE vil se Brannmann Sam

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 10:32   #12
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til syden med barna

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Husk pupp, flaske og/eller smokk på opp-og nedstigning.

Og til større barn fungerer det med tyggegummi.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 10:46   #13
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Til syden med barna

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Vi ville ha sete der det var ekstra plass,men ikke noe ledig.... Ja vi har diskutert og kjøpe dvd spiller til bilen,nå tror jeg jammen vi skal gjøre det.

Mitt tips ang kjøp er å finne en av de variantene som har oppladbart batteri, og som kan lades både med vanlig kontakt og i sigarettuttak i bil (el båt..)..

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 15:03   #14
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til syden med barna

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

I går bestilte vi tur til Alcudia. Barna er da 4 år og 6 md. Ingen av de har vært i syden før. Vi reiser 0715 om morgenen, så regner med det kan bli litt trøtte barn. Har droppet maten på flyet, ser for meg at det blir kaos. Tar imot tips til hva som kan gjøre turen vår fantastisk

Skal på Sea club med Ving,noen som har vært der?

Vi var på Sea Club i fjor sommer. Hadde bare med minste gutten da, men det hadde vært veldig fint der for alle ungene våre. Vi var der i slutten av mai, så det var kaldt i vannet ennå både i sjøen og bassenget, men det er det sikkert ikke når dere skal dit. Veldig fine basseng på Sea Club, og det er flere mindre basseng områder, sånn at det er lett å holde oversikten på ungene. Store parkområder å leke på og fine lekeplasser. Lekeplasser overalt følte jeg. Selv midt i gata rett utenfor hotellet i den litt brede midtrabatten. Vi bestilte inkl. frokost på hotellet, men all annen mat spiste vi andre steder, så middagen på Sea Club vet jeg ikke noe om, men vi har vært på et annet SunGarden anlegg i sommer som tilsvarer Sea Club, og der var det ikke noe å si på maten. Der hadde vi SunGarden inclusive. Helt topp.

Veldig fint å trille vogn overalt der. Ville tatt med vogn til største ungen også, for Sea Club ligger ikke så veldig sentralt. Den ligger ikke så langt fra "dollargata" der hvor alle engelskmennene bor, men det er et stykke til sentrum og havna. Veldig fint å gå ned til havet og følge strandpromenaden inn til Alcudia (15 minutter å gå for bare oss voksne uten unger som gikk med). En kan også gå langs veien. Vi gikk også opp til gamlebyen en dag (eller du kan ta taxi dit). Brukte vel 30 minutter på å gå. Supert for unger og springe rundt der oppe hvor det ikke er biler. Spennede mur å gå oppå og mange koslige resturanter.

Vi trivdes i alle fall godt på Sea Club, og kan anbefale hotellet, men da med vogn til alle barn som er med. (Noe som ikke var aktuelt for oss i år med tre stykker, derfor dro vi ikke dit.)

Reisa går gjerne mye bedre enn en tror. Vi har reist mye på ukurante tider av døgnet, men ungene er helt med og ikke sure for det. Vi har ikke bestilt mat på flyet, for når en har unger på fanget er det bare styr og litt at et kaos for å få spist føler jeg. Så lenge flyturen ikke er mer enn 3-4 timer så bestiller ikke vi mat, har bare med litt kjeks/boller og kjøper drikke. I år var vi i Tyrkia med 5 timers flytur, og jeg angret veldig på at vi hadde bestilt mat. Spesielt for hjemturen. Vi spiser bare på flyplassen før vi reiser etter vi har sjekket inn.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 15:06   #15
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Til syden med barna

Jeg ville også ha bestillt mat til flyet, mange av selskapene har jo egen meny/mat til barna. Det er jo heller ikke salg av mat på vanlige charterflygninger, kun snacks som chips, peanøtter etc.
I tillegg så er jeg litt usikker på hva medbrakt mat du får igjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen og mat du kjøper på flyplassen er jo som regel dyr!

God tur til Alcudia! Vi har vært der 2 ganger med Snuppa vår og har storkost oss. Har bodd på Sunwing vi da

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 16:00   #16
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til syden med barna

Jeg ville definitivt bestilt flymat. Snacks får du sikkert kjøpt ombord, men ellers dårlig utvalg av mat, og da blir det kanskje til at du kjøper mat/drikke på flyplassen før ombordstigning og da har du allerede brukt de pengene som flymaten vil koste dere.

Dessuten er måltidet en god timekiller.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 16:00   #17
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Til syden med barna

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Og til større barn fungerer det med tyggegummi.

Til mindre barn fungerer det med å blåse de forsiktig i ansiktet, for da svelger de av refleks, det er ikke alltid lett å få en 6mnd gammel baby til å drikke i det gjeldende øyeblikk

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 16:04   #18
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til syden med barna

Ettersom du reiser med små barn og tidlig avreise, så ta med pledd til dem. Det er begrenset antall flypledd ombord. Anbefaler også å ta med bleieposer som dere både kan bruke til bleier og til skrot og søppel som ofte samler seg opp i stollommen på flyet når man reiser med små barn.
Ta med leke til eldstemann som hun/han ikke har lekt med før.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 22:34   #19
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.877
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til syden med barna

Vi dro til Kypros i mai i fjor, og hadde vel som du får, ingen sete til lillemann.... han var da 1 år og 10måneder. Jeg hadde han på fanget hele tiden. Da maten kom ble det virkelig kaotisk for jeg kunne jo ikke ha ned bordet og mannen og storebror skulle jo spise..
Jeg slang maten under stolen og da mannen hadde fått kastet i seg sitt så overtok han lillebror så jeg fikk spist.. men da ble det jo ikke noe kaffe eller noe på oss for vi hadde ikke bord eller armer til alt. Og damen som serverer kommer ikke tilbake til oss...
Og da jeg spurte, på neste runde, om damen kunne ta brettet mitt med søppel så ville hun ikke for det var ikke det hun samlet inn.. da slang jeg det under stolen igjen og ble litt matt over at de kanskje kunne være litt mer behjelpelig når vi da har armene fulle og prøver så godt vi kan.. puh.
Hadde jeg visst dette hadde jeg ikke kjøpt sånn mat som krever bordet nede.

Ville hatt med sånn bærbar DVD spiller til storesøster, ja.

Når vi skal på tur om en måned får lillebror eget sete og jeg er veldig spent på hvordan han takler det mht. når vi letter og må sitte fastspent i hver vår stol.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 22:43   #20
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til syden med barna

GinaK: Godt det er fler enn meg som synes den flymaten er kaotisk. Syns jeg ser dere for meg. *erfart* Og på flyet vårt fikk vi i tillegg servert drikke i tynne plastglass til maten, og hvor i alle dager skulle vi sette 5 stk. fulle plastglass uten at lillebror klarte å rive dem ned i tillegg til 5 matbrett, det var en kabal. Flyvertinnen vår var grei å ta med søppel og matbrett etterhvert når det trengtes.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no