Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan er kjolemoten denne sommeren?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-08, 09:50   #21
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan er kjolemoten denne sommeren?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Litt vanskelig å anbefale når man ikke vet smak, kroppsfasong, høyde eller vekt, men…Eller hvor pyntet det er.
Jeg har sett ganske mye fint og kjøpt 3 kjoler der selv i våres på Neste Stopp, jeg er sikker på at du kan finne noe der. Jeg kjøpte blant annet en sort kjole som er særdeles snill med magen, dvs den skjules helt, og du kan sette på et bredt belte for å gjøre den mer nett. Jeg så et par på hjemmesiden der nå også, men fikk ikke kopiert bilde.
eller denne på H&M:



Jeg likte alle disse kjolene.De vil passe flott til en sommerfest.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 10:28   #22
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er kjolemoten denne sommeren?

Så synd vi ikke har Neste Stopp her. Tror jeg kunne ha passet en av de kjolene.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 10:29   #23
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er kjolemoten denne sommeren?

ÅÅ nå ser jeg at det er HM. Er det ikke?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 11:38   #24
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan er kjolemoten denne sommeren?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

ÅÅ nå ser jeg at det er HM. Er det ikke?

Jo, alle de kjolene er HM! I tillegg kjøpte jeg en flott mønstret lang en som jeg ikke fant bilde av på HM shop online, kanskje utsolgt. Men den hadde en utringning som blir ganske voldsom med litt pupper. Fant ikke så mye bilder på Neste stopp, synd du ikke har det i nærheten. Oasis har også mange fine kjoler, men det er kanskje ikke der du bor heller.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 12:10   #25
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er kjolemoten denne sommeren?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Moten i år er kort-kort, med dyyyp utringning. Evt meget tettsittende, uten undertøy. Gjennomsiktig er heller ikke feil i år.

:Karl L:

Jaja, det er lov å prøve seg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no