Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Advarsel mot msn-virus

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-08, 20:22   #41
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel mot msn-virus

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Da er det disse tjenestene av typen: "Sjekk hvem som blokkerer deg".



Har sjekket ang viruset.. og man får det ikke ved å bare trykke på linken. Idoo.com viruset er en nedlastbar fil, og denne må du eksplisitt si at skal kjøres før du blir infisert... Visstnok.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 20:24   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.334
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel mot msn-virus

Jeg tror vi muligens snakker om mer enn et virus. Det jeg sliter med kom som en link fra en kompis som visstnok skulle være "hey, sjekk de kule bildene mine" eller noe i den dur, ikke noe nakenprat. Jeg klikka på linken og that's it. Nuh sender visstnok min msnkonto ut linker til hele min kontaktliste - når jeg ikke er pålogget.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 20:28   #43
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Advarsel mot msn-virus

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.



Har sjekket ang viruset.. og man får det ikke ved å bare trykke på linken. Idoo.com viruset er en nedlastbar fil, og denne må du eksplisitt si at skal kjøres før du blir infisert... Visstnok.

Ja, det lastes ned et program. På eldre versjoner av Internett Explorer og Windows installeres det helt automatisk, på nyere så må en bekrefte at en ønsker det installert. Har en brukt Vista lenge nok så sier en ja til det meste, vil jeg tro. Jeg blir ihvertfall sprø av å bekrefte selv den minste ting de veldig få gangene jeg må gjøre noe i Vista.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 20:29   #44
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel mot msn-virus

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Ja, det lastes ned et program. På eldre versjoner av Internett Explorer og Windows installeres det helt automatisk, på nyere så må en bekrefte at en ønsker det installert. Har en brukt Vista lenge nok så sier en ja til det meste, vil jeg tro. Jeg blir ihvertfall sprø av å bekrefte selv den minste ting de veldig få gangene jeg må gjøre noe i Vista.

Jeg bekrefter alt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 22:52   #45
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Advarsel mot msn-virus

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg tror vi muligens snakker om mer enn et virus. Det jeg sliter med kom som en link fra en kompis som visstnok skulle være "hey, sjekk de kule bildene mine" eller noe i den dur, ikke noe nakenprat. Jeg klikka på linken og that's it. Nuh sender visstnok min msnkonto ut linker til hele min kontaktliste - når jeg ikke er pålogget.

Det kalles en trojaner. Og jeg kunne ønske jeg hadde hatt den praten med eleven min som fortalte meg alt om sånne ting FØR jeg åpnet linken.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 23:09   #46
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.105
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel mot msn-virus

Jeg tør knapt gå på MSN etter denne tråden. :angst:

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no