Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dove summerglow?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-08, 12:08   #21
Lykkex3
Superaktiv
 
Lykkex3 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 441
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Sv: Dove summerglow?

Ikke mye summerglow her igården, men en mengde blemmer og eksem . Har også en venninne som reagerte på akkurat denne kremen.

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 19:05   #22
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dove summerglow?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg er lysskummetmelkblå, og synes at Aco Sunkissed bodylotion gir akkurat den lille fargen, som gjør at jeg går fra blåhvit til blek. Har påført leggene annenhver dag, da holder det seg bra. Prøvde hver dag, men det ble skjoldete her.

Hvor kjøpes den?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 19:14   #23
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dove summerglow?

Jeg er storfornøyd med den. Har brukt den kun på leggene da, og de er så brune og fine at. Har fått mange positive kommentarer, og den lukter langt fra ille som andre selvbruningskremer.
Jeg har smurt meg sånn cirka annenhver dag, og er ikke blitt skjoldete. Jevn og fin brunfarge.

Prøv den!

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 19:22   #24
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dove summerglow?

Guniss, du kjøper den på apoteket. Jeg synes den er veldig bra, får en liten glød på mine vinterbleke legger. Den ble faktisk anbefalt på God Morgen Norge i forrige uke.

  Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 19:23   #25
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dove summerglow?

Men du er jo ikke hvit?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 19:24   #26
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dove summerglow?

Eg syns Dove er knallbra, men som andre her har eg gyllen hudtype og blir brun fort.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 19:25   #27
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dove summerglow?

Jeg brukte den i fjor, og var meget fornøyd. Bare husk bodyscrub først. (Og ikke gjør den feilen jeg gjorde først, å kjøpe den for mørk hud når man er kritthvit. )

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 19:41   #28
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dove summerglow?

Dove gjorde at jeg så ut som om jeg hadde fått en blanding avskabb og flekkvis gulsott.


Jeg blir brun ganske fort. Nok med noen timer ute i sola, så har jeg fått farge. Ikke knallbrun, men brun.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 19:42   #29
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dove summerglow?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg er lysskummetmelkblå, og synes at Aco Sunkissed bodylotion gir akkurat den lille fargen, som gjør at jeg går fra blåhvit til blek. Har påført leggene annenhver dag, da holder det seg bra. Prøvde hver dag, men det ble skjoldete her.

Aco Sunkissed er favoritt her!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 20:06   #30
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dove summerglow?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg er lysskummetmelkblå, og synes at Aco Sunkissed bodylotion gir akkurat den lille fargen, som gjør at jeg går fra blåhvit til blek. Har påført leggene annenhver dag, da holder det seg bra. Prøvde hver dag, men det ble skjoldete her.

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Guniss, du kjøper den på apoteket. Jeg synes den er veldig bra, får en liten glød på mine vinterbleke legger. Den ble faktisk anbefalt på God Morgen Norge i forrige uke.

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Aco Sunkissed er favoritt her!

Men den lukter jo grusomt!

Finnes det en selvbruningskrem som ikke lukter vondt, eller er det en nødvendig del av hele greia, liksom?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 20:27   #31
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dove summerglow?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Men den lukter jo grusomt!

Finnes det en selvbruningskrem som ikke lukter vondt, eller er det en nødvendig del av hele greia, liksom?


Den er vel en av de få som lukter helt akseptabelt synes jeg, helt til den "bruningsprosessen" starter, da lukter alle like ille.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 20:30   #32
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dove summerglow?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Men den lukter jo grusomt!

Finnes det en selvbruningskrem som ikke lukter vondt, eller er det en nødvendig del av hele greia, liksom?

Jøss, så rart du synes det. Jeg synes den lukter ganske godt, og ikke sterkt i det hele tatt. Legger ikke merke til den 10 min etter påsmøring.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 21:26   #33
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dove summerglow?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jøss, så rart du synes det. Jeg synes den lukter ganske godt, og ikke sterkt i det hele tatt. Legger ikke merke til den 10 min etter påsmøring.

Den lukter greit når jeg smører. Etter noen timer er det jo den stanken!

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Den er vel en av de få som lukter helt akseptabelt synes jeg, helt til den "bruningsprosessen" starter, da lukter alle like ille.

Jeg skjønner at jeg ikke trenger å kaste bort penger med å prøve andre, da.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 21:31   #34
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dove summerglow?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

...synes at Aco Sunkissed bodylotion gir akkurat den lille fargen, som gjør at jeg går fra blåhvit til blek. .

Jeg prøvde også Aco rett før 17. mai, og syntes den ga en viss effekt. Men som for all selvbruning er det måtehold som gjelder... Jeg synes det er mange som går berserk med selvbruner'n, og på veldig mange blir det en litt atypisk brunfarge. På meg blir den atskillig mer orange enn den blir når jeg er i sola. Derfor blir det slett ikke pent om jeg bruker den flere dager på rad.

Men et mye bedre alternativ enn solarium!

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 11:15   #35
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dove summerglow?



Det er ikke bare vanlig dusjsåpe, altså?

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 18:41   #36
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dove summerglow?

Har du brukt den som det??

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no