|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Guniss, jeg er imponert, det så virkelig godt ut. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Jeg håper det ikke er noen felles regel for at lightprodukter ikke er lov, for jeg har tenkt å spandere på meg en cola light senere i helga. Og det uten å kalle det for å "sprekke".
|
|
|
#3 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Pepsi max her og. Samt lavkcal gelè.
|
|
|
#5 |
|
superbruker
|
Jeg drikker pepsi max hver dag.
|
|
|
#6 |
|
superbruker
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Jeg har handlet inn godteri for helgen. Jeg har bevilget meg selv smågodtpose. Den har jeg alt startet på. Det gjør ikke noe. Jeg kjøper ikke noe mer i morgen. Jeg fordeler bare godteridosen på to dager i stedet for en dag. Det merkligste er at jeg ikke syns at det smaker like godt som vanlig. Jeg spiser stadig mindre godteri. :merkelig:
|
|
|
#7 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Divine: overhodet ikke. Det er bare min greie. Jeg drikker 1-3 bokser Pepsi Max om dagen, og det er litt i overkant av hva jeg syns er ok. Bare derfor.
|
|
|
#8 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Var litt sånn uvant å gå på Mega idag, handle til helgen, men ikke noe sjokolade, kake, potetgull eller noe.. Men gjorde litt godt da
|
|
|
#9 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Jeg kjøpte pistasjnøtter og Farris til meg selv. Det var faktisk litt kjipt der og da, og jeg følte meg lettere deppa inne i butikken, men i kveld har jeg vært glad for at jeg ikke har hatt søtsaker i huset. Eller rettere sagt, vi har søt Nesquick-frokostblanding. Guttene ber om det hele tiden, og får det en og annen helg. Jeg tenkte at det kom til å bli ustyrtelig vanskelig å holde seg unna (jeg ELSKER søte frokostblandinger), men det har gått bra det også. Merkelig nok.
|
|
|
#10 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Gikk på en smell. Bare dumt egentlig, da jeg i utgangpunktet var sulten. Det ble 4 biter konfekt.
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Enda en dag uten sukker. Savner å kunne ta en is i sommervarmen, men merker at suget blir mindre for hver dag. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Klarte meg i dag også. Gleder meg til i morgen, da skal jeg kose meg litt. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Jeg spiste litt potetgull i går..men ikke mye altså. Så det var vel en liten sprekk der ja.
|
|
|
#15 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Ukedagene har gått superbra. Merker at det værste suget har gitt seg. Er nok mye vanen å gå å snoke i skapene etter at ungene er i seng. Ikke alltid man egentlig har lyst på noe.
|
|
|
#19 |
|
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Hvem er med på ei sukkerfri uke?jeg klarte meg fint helle uke, hadde 3 bitter sjokolade i går. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Idag koser jeg meg med brownies. Litt gele har jeg også spist.
|
![]() |
|
|