Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Har du bøker i huset?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Se resultatene: Har du bøker i hus?
Lite/ingen 1 0,41%
Noen 28 11,48%
Mange 213 87,30%
Bare barnebøker 2 0,82%
Deltakere: 244. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-08, 09:57   #141
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.864
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bøker i huset?

Jeg synes ikke en stue er en stue uten bøker... Dette er vel en av de tingene mannen og jeg har kranglet om hva angår interiør. Han er dyslektiker og fatter ikke at det går an å ha et personlig forhold til bøker. Jeg kan ikke fatte hvordan han kan foreslå at de skal være i kasser.

Jeg fikk imidlertid viljen min til slutt og har nå bokhyller i spisestua. Drømmen er et hus med et helt eget bibliotek, jeg takler dårlig at noen rører bøkene mine.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 10:35   #142
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du bøker i huset?

Vi får omsider oppfylt vår årelange drøm om bibliotek. Det blir rundt 100 hyllemeter, og da blir det sikkert noen bøker til overs likevel. Alle kategorier: Fag, nonfiction, krim, scifi, eventyr, hva som helst. Og mengder av barnebøker. Jeg må bare bygge en garasje først, så jeg kan flytte ut alle kassene som står der nå og få pusset opp.

I en tidligere leilighet hadde vi forøvrig lesehylle på do.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 22:07   #143
Pludde
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 37
Pludde har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du bøker i huset?

Synes vi har en god del bøker. Men ikke enorme mengder.
Da vi solgte leilighet for noen år siden pakka vi bort bokhylla før visning.

Pludde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 00:16   #144
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bøker i huset?

Vi har masse bøker, men ganske så få i stuene. På hjemmekontoret/biblioteket er det mangfoldige hyllemetre med bøker. På rommene til ungene er det også bokhyller med bøker.
Jeg er glad for å slippe å ha bøkene i stua. Det samler mye støv.

Der vi bodde før måtte vi ha alle bøkene i stua. Det ble veldig fullt og jeg foretrekker absolutt å kunne gjemme dem bort.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 20:55   #145
VårVill
Fullverdig medlem
 
VårVill sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 39
VårVill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du bøker i huset?

Vi har eget bibliotek. Jeg eeelsker å lese.

VårVill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 00:42   #146
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Har du bøker i huset?

Har masse barnebøker. Voksenbøker låner jeg som regel på biblioteket. :gnien: Har noen få da.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003

Sist redigert av Ariel : 18-05-08 kl 00:56.
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 08:45   #147
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Har du bøker i huset?

Tusenvis, jeg er bokdigger.
Samler på bøker, smamler på norske eldre bøker også.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no