Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bergans Rauland jakke - hvordan skal de egentlig sitte på kroppen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-07, 11:51   #1
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bergans Rauland jakke - hvordan skal de egentlig sitte på kroppen?

Jeg fikk en jakke til jul i str M som fortsatt er ubrukt fordi jeg ville prøve L, men det har de ikke fått inn i butikken sin før i dag . Skal ned og prøve, men lurer på hvordan den jakka egentlig skal sitte på kroppen... Synes egentlig at M passer, men jeg får ikke ei skikkelig skikkelig ullgenser under uten at den ser trang ut... og da er den vel for liten? Eller?

Ser så mange som bruker den på kjøpesenter og at den da sitter heeelt inntil kroppen.. men da har de kanskje ikke tenkt å bruke den utendørs da, med tykk genser under?

Nei, nei... detta blei rotete, og hvis noen skjønte hva i all verden jeg spør om her, så burde dere få en medalje.. hehe.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.