|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Påkledning på jobbEr det stuerent (for en 40-åring) å komme på jobb i ermeløs sommerkjole? Det er veldig uformelt hos oss, og mannfolka går i knelang shorts og t-skjorte. Hmm. Dette var kanskje et unødvendig spørsmål. Eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Påkledning på jobbDet kommer an på jobben. Jeg (dog bare 34 år) kan gå i ermeløs sommerkjole hvis jeg ikke har kundemøte, men hvis jeg skal ha kundekontakt, så "kan" jeg ikke det.
![]() |
![]() |
#5 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påkledning på jobbJeg har ikke kundemøter. Jeg er nerd som sitter med kaffe og pc og nerder på eget kontor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Påkledning på jobbKlart du kan! Det ville faktisk aldri ha falt meg inn at jeg ikke kunne gjøre det, altså. Og jeg bekymrer meg for det meste.
![]() |
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Påkledning på jobbSelvsagt. Jeg har gjort det hos kunder, men har da med en cardigan for å ta på hvis jeg skal litt mer enn å bare sture på kontoret.
![]() |
#9 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Påkledning på jobbJeg sturer ikke, men ville heller ikke gått i ermeløst. To grunner til det; hakket mer formelt på min jobb enn din, og dessuten et avansert klimaanlegg som sørger for at folket til enhver tid er godt kledd.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|