Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sandaler, skal/skal ikke?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-10, 12:20   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Sandaler, skal/skal ikke?

Prøvde disse i går og de var veldig behagelige og pene på. Tenker til hverdags/semi-pyntet.
Bla. til jeans-shorts, hverdagskjole, jeans, tights etc.

Eller er det snart slutt på denne typen sandaler nå, det har jo tross alt vart et par år allerede?

Fordelen med disse kontra mange andre jeg har sett er glidelåsen bak, jeg ville fått mark av å måtte styre med reimene flere ganger for dag.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 12:23   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sandaler, skal/skal ikke?

Fine, passer til de tingene du nevner.
Jeg er treg og kjøpte mine første sånn type sandal forrige uke.

Gammel 09-06-10, 19:04   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker du den typen sandaler så gå for dem, praktisk med glidelås. Jeg syns ikke slike er pene, men det har kanskje mest å gjøre med at jeg har ganske kraftige legger (sammenlignet med kroppen) og da syns jeg ikke det blir pent.

Her der jeg bor er det i hvert fall populært fortsatt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 20:03   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Den dagen jeg kommer til å like slike sandaler, må noen slå meg hardt med noe. Ikke for det, altså. Jeg har bare vært så sta på at jeg ikke liker den stilen, så hvis jeg plutselig gir etter, er det noe som er seriøst galt et sted. Men de der var enkle og fine på sitt vis, og passer sikkert til de tingene du nevner. De ser litt harde og tynne ut i sålen, men det finner du sikkert ut av ved å prøve dem.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 20:28   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

JEg syns de er nydelige, bare man har legger til det.

Gammel 09-06-10, 20:30   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde slike sandaler i 1990. De var faktisk ganske fine - for å være slike. Kjøpt på en eller annen liten skobutikk (Kari sko, kanskje) i typ sandefjord eller noe sånn. *var femten og husker ikke*

Gammel 09-06-10, 20:51   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

De ser litt harde og tynne ut i sålen, men det finner du sikkert ut av ved å prøve dem.

Jeg har prøvd de og de var helt fantastisk myke og gode på foten, mykt skinn og deilig såle selv om det ser ut som flatbrød.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg hadde slike sandaler i 1990. De var faktisk ganske fine - for å være slike. Kjøpt på en eller annen liten skobutikk (Kari sko, kanskje) i typ sandefjord eller noe sånn. *var femten og husker ikke*

Jeg hadde to par, ett par hvite og ett par brune. Begge veldig fine og begge parene selvsagt kastet for bare 6-7 år siden.

Jeg har litt bred fot og sandaler kan være litt vanskelig, men disse satt faktisk pent på foten.

Fortsatt i tenkeboksen, men jeg klarer liksom ikke helt å glemme de.

-Pippi
Gammel 09-06-10, 20:58   #8
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker ikke stilen, men det er nå meg da, jeg er annerledes. (Jeg har to stk eccosandaler jeg, et av "standrd type" og et svart par med hæl.) Men liker du stilen, så er det vel bare å gå for dem?

Gammel 09-06-10, 21:10   #9
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis de passer perfekt, er gode å gå på, og du liker dem selv, og du trenger nye sandaler, så hvorfor ikke? De ser definitivt praktiske ut også. Lave, og sitter ordentlig fast på foten. Det er jo ganske greit når man har barn å løpe etter. Og dessuten er det jo mange som er enige om at sånt er fint.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 21:16   #10
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det Bianco? Slike har eg også lyst på!

Gammel 09-06-10, 21:16   #11
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Det er vel kanskje det som er problemet, at jeg kanskje ikke helt *host* trenger nye sandaler. Men de er finere enn de jeg har og jeg har jo så lyst på.

Men det er jo mye annet jeg har lyst på og...

-Pippi
Gammel 09-06-10, 21:17   #12
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Er det Bianco? Slike har eg også lyst på!

Skal prøve de ordentlig igjen på fredag, begge skoene. Og så bestemmer jeg meg da.

-Pippi
Gammel 09-06-10, 21:22   #13
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En trenge svært sjelden nye sko. Kva kostar dei forresten?

Gammel 09-06-10, 21:26   #14
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Å? Jeg kan ikke huske sist jeg kjøpte sko jeg ikke trengte... Da mener jeg jo ikke som i "dør uten", men heller blir for våt/kald/varm på føttene, derfor trenger jeg...

Gammel 09-06-10, 22:01   #15
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

De koster 450,- så det er ikke sånn helt galt.

-Pippi
Gammel 10-06-10, 08:51   #16
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Å? Jeg kan ikke huske sist jeg kjøpte sko jeg ikke trengte... Da mener jeg jo ikke som i "dør uten", men heller blir for våt/kald/varm på føttene, derfor trenger jeg...

Der er nok ikkje eg. Det eg trenge har eg i massevis. Skokjøp som er kjekke har eg enda meir av.

Gammel 10-06-10, 08:52   #17
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

De koster 450,- så det er ikke sånn helt galt.

Eg MÅ teste desse i morga

Gammel 10-06-10, 08:55   #18
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Hvis du liker dem, har bruk for dem, og de er sånn passelig gode å gå i så bør du gå for det.

Jeg for min del har litt problemer med høye sandaler, altså en slags blanding av støvletter/skoletter og sandaler. Jeg skjønner ikke helt vitsen med det.

Disse var ganske OK da - jeg så en dame i går med lange støvletter og det eneste som var åpent var foran på tåa!! Jeg forstår ikke hverken at noen har funnet på å lage slike, langt mindre at noen faktisk prøver dem, synes de er fine og så kjøper dem og bruker dem.

Gammel 10-06-10, 09:22   #19
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Disse var fine synes jeg ...mon om ikke jeg må en tur på Bianco selv!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.