Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere fått noe snø i natt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-10, 11:31   #1
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Har dere fått noe snø i natt?

Jeg synes vi hadde fått masse, 20-30 cm og skulle til å sette igang et skikkelig klagekor her da det tikket inn mail fra min bror og svigerinne.
Man kan vel mildt sagt si at de er innesnødd.

Sørlandets perle.
Kragerø 20.02.10

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 11:54   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere fått noe snø i natt

Oisann. Det var mye snø det!

Her er ikke kommet noe i natt, men det er "spådd" (som Poden sier: "Mamma, nå spår de været" ) at det skal komme mer snø på søndag. Jeg kjenner jeg begynner å bli klar for vår.

Gammel 20-02-10, 11:56   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jada, her daler det ned. Det er nok nå.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 11:56   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å huttetu.

Her også bøtter det ned med snø, uten at de nødvendigvis brøyter rundt oss. Syns det er nok, nå.

Gammel 20-02-10, 12:01   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøkkenvinduet vårt er halvveis snødd igjen, så må nok ut å måke verandaen ja.... Er ellers enig med DM. Jeg, Joika snowboard fantasten (jeg var i alle fall det), syntes det er nok vinter nå og gleder meg til våren.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 12:05   #6
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Det har ikke snødd i Trondheim i det siste. Vi har snø, men den er hardpakket og kjedelig å leke med. Derfor kunne jeg godt ha tenkt meg et lag med ny og myk snø

Gammel 20-02-10, 12:05   #7
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Det er nok nå, har iallefall kommet 30 cm i natt.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 12:05   #8
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har snø opp til godt over halvveis på verandadøra og mannen min måtte måke seg ut av utgangsdøra her nå. Lei !

Gammel 20-02-10, 12:50   #9
Manga

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Det snør og snør, men det er langt til de mengdene her heldigvis.

Gammel 20-02-10, 13:48   #10
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

jo da i bøtter og spann

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 15:25   #11
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jøye meg det var mye snø ja.

Vi har ikke fått så mye snø i natt men mer enn nok ja. Jeg måtte måke meg ut når jeg skulle på jobb i dag og forran garasjen. Det var ikke mye morro å kjøre til jobb i dag for å si det sånn. Glatt og jævlig og den iskalde nordavinden. Brrrr.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 16:23   #12
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere fått noe snø i natt?

Det bare fortsetter, nå ligger snøen over halve kjøkkenvinduet også !
Mannen min har vært to runder med snøfreseren og utgangsdøra har frosset fast. Han traff svoger og co. på Biltema og fruen i huset hadde måttet klatre ut av kjøkkenvinduet i morges for å komme seg ut !

Gammel 20-02-10, 16:32   #13
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei

(in denial)

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 17:11   #14
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Ja. Både i natt og i dag. Masse snø og sterk vind.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 17:12   #15
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Enorme mengder i går, i natt og i dag. Snøskuffa står i garasjen og den er snødd igjen. Lurer på hvordan jeg skal komme meg ut.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 17:16   #16
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har fått nok og litt til.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 17:17   #17
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Vi har virkelig nok snø. Nå er det gørrkaldt her , og har ikke snødd på ei uke. Passer meg utmerket. (Nord Norge)

Gammel 20-02-10, 17:21   #18
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bare bittebittebittelitt.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 17:42   #19
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Bor i Østfold, og her har vi tilsynelatende like mye snø som de på sørlandet. Snøen står oppetter stuevinduene, og jeg har måket 3 ganger i dag - mannen 2, så det laver formelig ned.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 17:51   #20
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Hehe... vi er i samme "området" og har like mye ja... og ja, man er en smule innesnødd

Og Btw, det snør fortsatt og har gjort det i hele dag..Da posten skulle hentes, måtte vi først få bort snø i livhøyde.

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.