|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva er mest miljøvennlig?Sto i butikken igår og skulle kjøpe mer kaffepulver. Valget sto mellom en 100gr refill av Nescafe eller et glass 200gr Nescafe. Forskjellen i pris er jo helt sinnsykt.. 100,- pr kilo i forskjell, hvor refill'en er dyrest.
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006 Sist redigert av Pope : 03-02-07 kl 18:19. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva er mest miljøvennlig - Nescafe refillMest miljøvennlig er et annet merke enn Nestlé.
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Hva er mest miljøvennlig - Nescafe refillDet er selvsagt ikke det minste miljøvennlig å bruke Nescafé i det hele tatt. det bør du slutte med.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er mest miljøvennlig - Nescafe refill
Vi kjøpte en som smakte |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Hva er mest miljøvennlig - Nescafe refillJeg er ikke så glad i pulverkaffe, jeg bruker stort sett presskannekaffe eller espresso fra min nye espressomaskin.
|
|
|
#8 |
|
Fraværende...til tider.
Sv: Hva er mest miljøvennlig - Nescafe refillTakk for konstruktiv innpill, jenter. Jeg bruker som regel instant coffee, så kankje jeg skulle se etter UCIRI neste gang.
|
|
|
#9 |
|
Fraværende...til tider.
Sv: Hva er mest miljøvennlig - Nescafe refillDa fant jeg endelig økologisk kaffe på vår nærmeste Coop butikk.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|