|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Truth is in the x-files
|
![]() Hvilke vinterklær ytterst til baby 6-9 mnd /str 74 (80)Hva trenger egentlig en så liten baby om vinteren?
![]() |
#2 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hvilke vinterklær ytterst til baby 6-9mnd / str 74(80)Jeg synes det er kjekt med en drakt med integrert for. To glidelåser fremme, og vannavstøtende. Småttiser havner fort i noe vått.
![]() |
#7 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hvilke vinterklær ytterst til baby 6-9 mnd /str 74 (80)Vi hadde en sånn dress fra Reflex fra hun var rundt 9 måneder. Den er lett og tynn, og ikke stiv. Ved fx bæring i bæresele (meitai)hadde hun på hel ulldress, booties, votter, god lue og hals - også hadde jeg et bæreomslag utenpå hele meitai-en.
![]() |
#8 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hvilke vinterklær ytterst til baby 6-9 mnd /str 74 (80)
Den var kul!
![]() |
#9 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvilke vinterklær ytterst til baby 6-9 mnd /str 74 (80)
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilke vinterklær ytterst til baby 6-9 mnd /str 74 (80)To glidelåser er veldig kjekt ja! Også ville jeg tatt noe som hvertfall var vannavvisende.
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilke vinterklær ytterst til baby 6-9 mnd /str 74 (80)Jeg så på Reima sin mini-babydress i dag. Den kan gjøres om til pose og brukes i bilstol.
Sist redigert av Niobe : 27-11-09 kl 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke vinterklær ytterst til baby 6-9 mnd /str 74 (80)Lillebror (aprilbaby) hadde ReimaTec første vinteren. Babymodell med to glidelåser. Jeg ville ha noe vanntett for å være sikker på at han ikke ble våt når han skulle være ute i snøen.
![]() |
#13 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvilke vinterklær ytterst til baby 6-9 mnd /str 74 (80)Lillebror her, junibarn, hadde ordentlig vinterdress i fjor. Han var litt ute i snøen, satt i et akebrett eller i pulken, så det kom absolutt godt med.
![]() |
#14 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvilke vinterklær ytterst til baby 6-9 mnd /str 74 (80)Vi brukte ikke sko da, men slike vanntette ullforede Troll "sokker". De er faktisk så store han han har de på seg når han sover ute nå.
![]() |
Emneord |
baby, parkdress, vinter, vinterdress, yttertøy |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|