|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Weee, iPhone på vei!!Jeg er kanskje tussete, men nå har jeg holdt meg i selen i flere år. Har egentlig ikke vært så fryktelig opptatt av iPhone, men da jeg trengte ny mobiltelefon ifjor snuste jeg lenge på den. Fikk derimot en Nokia E71 i gave og har vært storfornøyd med den, så den plutselige iPhone-feberen dalte ...men nå trenger jeg ny telefon igjen (i allefall liker jeg å innbille meg det
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 30-10-09 kl 17:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Weee, iPhone på vei!!Jeg fikk også beskjed om at det skulle ta 3-4 uker men min 3GS kom (i går) før det hadde gått to uker. Sist redigert av Trois : 30-10-09 kl 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Weee, iPhone på vei!!
Jepp, og www.telekiosken.no er billigere enn Telenor sin nettbutikk!
![]() |
#7 |
Evig optimist
![]() ![]() |
![]() Sv: Weee, iPhone på vei!!Jeg har også bestilt den i dag og gleder meg
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Weee, iPhone på vei!!ÅÅ din heldiggris! har også kjempelyst på!
Har samme problemet selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
♡
|
![]() |
#11 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Weee, iPhone på vei!!Jeg best. med abonnement selv om jeg har, men siden jeg fant den rimeligere der enn noe annet sted og med mulighet for bruk med Telenor, så slo jeg bare til - har planer om å kjøpe meg ut av abonnementet for 2 400,- ekstra slik det står i kontrakten, og da kommer telefonen på 4 700,- totalt ...faktisk under totalpris med abonnement i 12 mnd!
![]() |
#12 |
www.bomulls.no
|
Aaaaah, det hørtes jo ikke dumt ut!!
![]() |
#13 |
Evig optimist
![]() ![]() |
![]() Sv: Weee, iPhone på vei!!Jeg har også bestilt hvit
![]() |
#14 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Weee, iPhone på vei!!Jeg vil også ha!! Ønsker meg en hvit tror jeg.
![]() |
#15 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Weee, iPhone på vei!!Tips til greit tilbehør da, anyone?? Som skjermbeskytter (folie/film?) og deksler. Hvor er det greit å kjøpe?
![]() |
#16 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har bestilt en mengde deksel på ebay. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Weee, iPhone på vei!!Tusen takk for linker!
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 01-11-09 kl 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Weee, iPhone på vei!!...og vips så har jeg allerede bestilt; hvitt, rødt, lilla, lyseblått og sort deksel!
![]() |
#19 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Weee, iPhone på vei!!Fikk akkurat mail om at telefonen er sendt fra lager!
![]() |
#20 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Weee, iPhone på vei!!hva koster bruddgebyret på iPhone hos telenor?? Finner ikke... ser at NetCom har heve bruddgebyret på iPhone betraktelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|