|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?Må/bør man bestille tid for bh-tilpasning hos Lalina? Jeg har lyst til å ta meg en tur dit på lørdag. Lurte på om jeg skulle få en litt mer grundig tilpasning enn den flyktige jeg fikk hos Bravissimo i april (hadde ikke bestilt tid så de hadde ikke tid til å se så mye på meg). Trenger en bh eller to og en bikinitopp. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?Jeg har bare stukket innom de to gangene jeg har handlet der uten noen avtale på forhånd. Lykke til!
|
|
|
#3 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?Det treng du ikkje, men eg hadde unngått laurdags formiddag.
|
|
|
|
#4 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?Trenger nok ikke bestille time, men skal du dit på en lørdag så vil jeg anbefale å prøve å komme deg dit så tidlig som mulig(gjerne med en gang de åpner) for ellers kan du bli stående lenge å vente. Men god betjening
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
Sv: Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?Digresjon: Får man hjelp til Bh når man har små pupper også i disse butikkene? Eller har de bare tilbud til de barmfagre? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?
Det vet jeg ikke, men jeg tipper at dersom du tar turen, så går du derfra med noe som er større en AA.
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?Jeg har vært der på lørdag formiddag, men kom tidlig. Det er nok en god ide. Det går kanskje an å ringe for å høre. Hvis det er veldig lang kø, så er det ikke skremmende langt til nærmeste kaffebar.
|
|
|
|
#8 |
|
Off the map.
|
Sv: Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?Men er det ikke litt skummelt/ekkelt å få hjelp til finne en BH? Innbiller meg at de kommer veldig innenfor min intimsone for å si det mildt?
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?Damene på LaLina tråkker innenfor noen intimsoner, ja. De kommer til å ta på puppene dine. Men de gir god og kyndig hjelp. Det er bare å stålsette seg litt på forhånd.
|
|
|
|
#11 |
|
Off the map.
|
Sv: Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?Jeg har ikke hverken veldig store eller veldig små pupper. Er vel sånn omlag 80B -85C, et eller annet sted mellom der. Men det betyr ikke at jeg ikke trenger hjelp til å finne BH. Kunne sikkert funnet en OK selv også om jeg gadd ta meg tid til å prøve mange nok, men disse ser det nok bedre enn meg hva som skal til.
|
|
|
#12 |
|
Etylbarbital
Sv: Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?Jeg var der tidligere i år og jeg mener at jeg var der på en lørdag. Jeg fikk hjelp.
|
|
|
#13 |
|
Det ordner seg alltid
Sv: Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?Tusen takk! Da skal jeg prøve å kommer meg dit tidlig på lørdag. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?De tar på deg ja. Veldig. Husk å kjøpe røyk - du trenger en røyk etterpå. |
|
|
|
#16 |
|
Det ordner seg alltid
Har aldri trengt en røyk før så jeg satser på at jeg ikke vil trenger det etter. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Det ordner seg alltid
Sv: Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?Fikk tatt en tur til Lalina i dag. Var der i 12-tiden, men det var heldigvis ikke mange der før meg og jeg fikk hjelp fort. Vi var enige om størrelse etter en kjapp måling og jeg prøvde 6-8 bh'er. Jeg lurer på hvorfor de virkelig lekre bh-ene koster over 1000,-?! Det blir litt i overkant for meg, men jeg gikk ut igjen med en annen til en litt billigere pris. Den sitter kjempefint! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Utspekulerte FPere noterer seg merke og modell, og handler deretter på Ebay...
|
|
|
#19 |
|
Det ordner seg alltid
Ja, i alle fall på utenlandske nettsider eller i utlandet et eller annet sted. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Off the map.
|
Helt ærlig synes jeg dette er på grensen til frekt. Og i alle fall en sikker søknad på nedleggelse av butikken.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|