Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Svineinfluensa = stengte skoler og barnehager?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-09, 12:59   #1
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Svineinfluensa = stengte skoler og barnehager?

Jeg snakket med moren til en i klassen til datteren min i dag. Hun fortalte at det var blitt sagt på skolen at de ville stenge skolen om noen der får svineinfluensa. Har dere hørt lignende fra deres skoler eller barnehager?

Er ikke det litt vel hysterisk om det stemmer? Og hva skal folk som jobber gjøre? Hvis de først stenger skoler og barnehager kan de ta lang tid før de åpner igjen. Hvis mange av personalet blir syke og de ikke finner vikarer skjønner jeg at de må stenge. Men jeg synes det burde holde å ta ut de barna som viser symptomer, i hvert fall i starten.

Hva tenker dere om dette?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:15.