Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikini-hjelp

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-09, 09:19   #1
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bikini-hjelp

Str 42/44, kraftige legger og lår og brei over stjerten men magen er forholdsvis flat

Bør jeg velge boxer-fasong eller mer "vanlig" trusefasong? Boxer skjuler litt rumpe/lår men samtidig ser jeg enda kortere (og dermed bredere ut)?

Denne overdelen hører til

Gammel 24-05-09, 09:28   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Bikini-hjelp

Jeg har også pærefasong med relativt mindre mage enn man kan forvente ut fra stjerten og lårene - jeg ser absolutt bedre ut i vanlig trusefasong. Boksermodellen skjuler ikke stort den heller - den bare poengterer mer akkurat der fant jeg ut.

Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 09:44   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanlig trusefasong.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 11:26   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trusefasong.
Hvis du er skikkelig uheldig med fasongen på bokseren blir den akkurat litt for lav til å være flatterende over hoftene, og akkurat nysgjerrig nok nederst til at den kryper oppi rumpa bak og i tillegg bare forstørrer det bredeste

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 12:16   #5
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Trusefasong.
Hvis du er skikkelig uheldig med fasongen på bokseren blir den akkurat litt for lav til å være flatterende over hoftene, og akkurat nysgjerrig nok nederst til at den kryper oppi rumpa bak og i tillegg bare forstørrer det bredeste

Det blir nok vanlig trusefasong ja
Har en annen bikini også som jeg liker godt. Den har vanlig trusefasong. Mest praktisk med tilnærmet lik form. Tre dager i boxer - fine hvite striper på hoftene og en dag til i sola. Vips - rosa som en julegris

Gammel 24-05-09, 13:48   #6
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ville nok valgt vanlig trusefasong.

Gammel 24-05-09, 14:08   #7
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor selger de den bikinien, Selma?

Gammel 24-05-09, 14:34   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du fin og cellulittfri rumpe: Velg trusegreia.

Har du ikke det: Velg boxervarianten.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 14:39   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har litt samme figur, og ville helst hatt en ordentlig shorts - både fordi jeg misliker synet av mine egne cellulitter og fordi det virkelig er ubehagelig å bli solbrent i underbukseområdet.

Gammel 24-05-09, 14:40   #10
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ingenting som ser fint på på cellulitter, derfor ville jeg valgt den største om du har det. Uansett fasong.

:celulitt eier:

Gammel 24-05-09, 15:30   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det er ingenting som ser fint på på cellulitter, derfor ville jeg valgt den største om du har det. Uansett fasong.

:celulitt eier:

Trikset er å ikke sjekke etter cellulitter. :see no evil:

Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 15:32   #12
Selma
blid

Selma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Gammel 24-05-09, 15:33   #13
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:medstruts:

Gammel 24-05-09, 15:33   #14
Selma
blid

Selma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Hvor selger de den bikinien, Selma?

Har ikke funnet den i noen butikk, men de har den her: www.sloggi.no eller www.timarco.no

Gammel 24-05-09, 15:43   #15
Joika
Pauset

Standard

Sjekke?

Om jeg ikke har sett de etter å ha hatt svære i 13 år, så må jeg jo være blind.

Gammel 24-05-09, 21:01   #16
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Sjekke?

Om jeg ikke har sett de etter å ha hatt svære i 13 år, så må jeg jo være blind.

Du sier blind som om det er en dårlig ting?

:blind:

Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 21:38   #17
m^2

m^2 sin avatar

Standard

:liker smilefjes mer og mer: ( )

Gammel 24-05-09, 22:53   #18
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Man kan også drite i det at man har cellulitter. Da kan man gå med hva som helst.

Jeg ville nok gått for trusefasong. En boxerfasong syns jeg gjør en rumpe mer firkantet, og man markerer det bredde området. Med trusefasong blir det ikke så firkantet, mer kvinnelig fasong.

Tror jeg.

Gammel 25-05-09, 10:08   #19
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er på linje med smilefjes. Jeg ville valgt trusefasong, jeg har også godt synlig rompe med cellulitter, og jeg ignorerer dem. Nesten alle har jo cellulitter likevel, så hvorfor skal vi bry oss om å skjule dem?

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 10:23   #20
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har bestemt at cellulitter er fint jeg.
Akkurat som mage som er helt flammelakkert av strekkmerker så det ser ut som det står brann opp fra kanten på bikinitrusa.

For å være helt ærlig: Jeg gir f jeg altså. Jeg har slanket meg masse. Jeg trener og lever sunt. Jeg er virkelig ikke pen i bikini - jeg er skrekkelig. Men jeg gir altså f. Det er min kropp. Den har født fine unger og den er frisk og sterk. Folk får mene hva de vil - jeg elsker sola og kler nå av meg. Det er ikke så mange som ser Riviera ut der jeg bor likevel.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.