Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det normalt å bytte lærere like ofte som noen bytter sokker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-09, 10:54   #1
amgravem
Nybegynner

Medlem siden: May 2009
amgravem har et hav av muligheter foran seg
Standard

Er det normalt å bytte lærere like ofte som noen bytter sokker?

Min datter begynte på skolen i høst, og har til nå hatt 4 ulike lærere (derav to som var vikarer i 2-4 uker).
Selv syns jeg det er ganske sykt. Da jeg var liten hadde jeg samme lærer i 4 år.
Det jeg ikke helt forstår er at ingen av de andre foreldrene har sagt noe. Er det blitt normalt å bytte lærere så ofte? Skal man bare godta det?
Jeg er fullt klar over at folk kan bli syke, men burde ikke skolens administrasjon kunne unngå slike ting til en viss grad?

Da den første læreren ble syk fikk datteren min en vikar. Vikaren var kjempeflink og hadde akkurat begynt å bli ordentlig kjent med ungene da det ble satt inn en lærer som akkurat kom tilbake fra sykemelding. Læreren er kjempeflink og godt likt blant ungene. Men nå er læreren sykemeldt igjen. Og vi har selvfølgelig fått en ny vikar.
Selv om lærerene alle har vært flinke så tviler jeg sterkt på at det er sunt for ungene. Det er jo vanskelig nok å begynne på skolen om man ikke hele tiden får nye personer å forholde seg til.
Er det noen som har erfaringer med noe lignende og som kan gi meg noen tips til hva jeg skal gjøre?

PS: Jeg var litt usikker på hvor jeg skulle poste, så jeg beklager om jeg har feilplassert den.

amgravem er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
lærere, skole

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.