|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Hvordan skaffe midlertidige briller på et par dager?Jeg trenger briller. Nå. Finnes det noe sted som enten kan levere briller på kort varsel, eller kanskje har brukte liggende eller hva-har-du? De trenger ikke passe helt nøyaktig - det er en kriseløsning for et par dager.
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvordan skaffe midlertidige briller på et par dager?Og apoteker, i alle fall noen.
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan skaffe midlertidige briller på et par dager?Jeg har aldri funnet med så sterke styrker. En ringerunde, kanskje.
![]() |
#5 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan skaffe midlertidige briller på et par dager?Den gang jeg jobbet med briller var det mer vanlig at vi gav ut linser til de som hadde hatt en ulykke med brillene sine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
superbruker
|
![]() Sv: Hvordan skaffe midlertidige briller på et par dager?Jeg har hatt briller i den styrken. De kastet jeg etter at jeg var ferdig med operasjonene. Vet ikke om du får tak på krisebriller i den styrken. Kontakt en optiker.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan skaffe midlertidige briller på et par dager?
Jeg skal ha noen linsefrie dager.
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan skaffe midlertidige briller på et par dager?Dytter denne.
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvordan skaffe midlertidige briller på et par dager?Jeg har bare -2, så det kommer du ikke langt med.
![]() |
#12 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan skaffe midlertidige briller på et par dager?Jeg vet naboen her kjøpte seg et par krisebriller på Nille. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hvordan skaffe midlertidige briller på et par dager?Det er vel gjerne +brillene man finner på bensinstasjoner.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|